Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad innebär att en person har okänd adress? Är det skyddad identitet eller att man inte uppgett sin nya adress?
Svar
12
· Visningar
7 676
Senast: Pancakes
·
Äldre ... om 14 h släpper Netflix s2 av Orange is the New Black! Nån mer än jag som längtar efter att återse Chapman, Crazy Eyes och alla...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 476
Senast: Trani
·
Äldre På tisdag åker jag till Oslo och hälsar på dottern:banana::banana::banana:. Hon sa att jag gärna fick ha en önskelista på vad jag ville...
Svar
6
· Visningar
959
Senast: Texaz
·
Äldre I-landsproblem deluxe! Men jag har iaf en svart, tajt och kort sagt skitsnygg klänning! Men jag använder den aldrig eftersom att den...
2
Svar
25
· Visningar
15 305
Senast: monster1
·
Äldre Är ni det? Det verkar ju överlag finnas gott om åsikter inom politik här. Men är ni sådär verkligt engagerade, medlem och så? Och om ni...
Svar
10
· Visningar
902
Senast: Monimaker
·
Äldre Jag och min sambo ska åka till Thailand i vinter och jag vill gärna ha lite tips av er på var vi bara måste åka! Har ni några...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: malllle
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: blizz
·