Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neeej! Halva behållningen är ju att dregla över henne!saknar dock Alex, hon ska ju tydligen inte vara med så mycket i denna säsong...
Neeej! Halva behållningen är ju att dregla över henne!
Ja jag är en mansgris.
Neeej! Halva behållningen är ju att dregla över henne!
Ja jag är en mansgris.
Nu är det ju typ sommar så det är ju korrekt då, för första dagen för inspelningar av tredje säsongen var den 4 juni.Jag läste igår att tredje säsongen ska spelas ini sommar
Jag är på avsnitt sju tror jag, men anyways, jo - mycket tillbakablickar är det. Men, det är dem jag saknade i första säsongen, man fick ju inte veta så mycket om alla då! Känns lite skönt att slippa säsongsfokus som det ofta blir. Som Dexter tex, en ny huvudfråga/killer i varje säsong. Det blir lite förutsägbart. Nu är jag som sagt inte färdigtittad med säsongen, men den känns so far som en lite feelgood-säsong? Trean blir kanske lite mer intrikat?Inget direkt om specifik handling, bara reflektioner om utformning men jag spoilermarkerar ändå.
Är det inte väldigt mycket tillbakablickar och väldigt lite handling?
Inget direkt om specifik handling, bara reflektioner om utformning men jag spoilermarkerar ändå.
Är det inte väldigt mycket tillbakablickar och väldigt lite handling?
Å jag är skitbesviken jag
Tycker att denna säsong är som långfil i jämförelse med den förra. Alldeles för långtråkigt, på tok för mkt återblickar och (nu kommer jag att låta dödstorr) för mkt fokus på sex.
Å jag är skitbesviken jag
Tycker att denna säsong är som långfil i jämförelse med den förra. Alldeles för långtråkigt, på tok för mkt återblickar och (nu kommer jag att låta dödstorr) för mkt fokus på sex.