@toughcookie
Var säcken kvar??
Näää, de måste ha hittat den när de städade längs vägarna för ett par veckor sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@toughcookie
Var säcken kvar??
Näää, de måste ha hittat den när de städade längs vägarna för ett par veckor sedan
Gällande muckartraditioner och knarkaffärer så kan jag fråga de intagna när min lilla semester är slut Börjar jobba igen på tisdag så ska försöka komma ihåg att fråga då
På drygt två år inom Kriminalvården så har jag inte hört om detta men jag blev väldigt nyfiken!
Gör det!! Har ju också sett detta fenomen, då mellan Sala och Västerås, och då är det ju inte långt från Salberga...
Har aldrig sett skor efter vägarna. Vare sig efter små, mellan eller stora vägar.
Har rätt bra koll på vad som finns efter vägrenen när jag kör faktiskt och nope.. Skor har aldrig beskådats.
Tror många ställer skor på taket på bilen när man kanske byter skor eller något och kör iväg och glömmer dem.
Men hur ofta byter man skor längst med vägen?Tror många ställer skor på taket på bilen när man kanske byter skor eller något och kör iväg och glömmer dem.
Men hur ofta byter man skor längst med vägen?
Helt sant. Fascinerande fenomen hur som helstNej, förvisso. Men det kan ju vara en orsak iaf. Jag ställer sällan saker på biltaket men ser andra som gör det ibland så...