Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappICA Glansen?
Har nyss ätit två bröd med smör och skinka på. Ska lägga in smöret och undrat några dagar varför det luktar så illa från kylen men inte sett mått mysko.
Nu har jag alltså ätit. Vad ska jag göra? Försöka spy? Maskarna är vita. Ser ut som spolmaskar. Ca en cm långa. Flera stycken. Och hur ska jag göra rent? Räcker yes?
Nä. Jättesynd för jag vill gärna stödja lokala butiken.Mysigt...
Huu, jag som handlade där häromdagen och också tänkte att jag kanske skulle stödja den lokala butiken i fortsättningen.. Får väl fortsätta handla i stan då
Väl förslutna förpackningar köper jag där, och kylvaror ibland. Aldrig någonsin mer mjöl, knäckebröd eller dylikt. Fick hem en megastor vidrig maggot i knäckebrödet därifrån för några år sedan, som sagt flera sorters odjur i mjölpåsar och musli, fluglarv på brödpåse (några dagar sedan) och brödpåsar fulla med bananflugor. Vet inte vad de hålls med på lagret faktiskt...
Väl förslutna förpackningar köper jag där, och kylvaror ibland. Aldrig någonsin mer mjöl, knäckebröd eller dylikt. Fick hem en megastor vidrig maggot i knäckebrödet därifrån för några år sedan, som sagt flera sorters odjur i mjölpåsar och musli, fluglarv på brödpåse (några dagar sedan) och brödpåsar fulla med bananflugor. Vet inte vad de hålls med på lagret faktiskt...
Jag befinner mig ofta på olika lager i butiker, och jag är inte förvånad. OFTA så luktar det rätt rejält äckligt... Förstår inte riktigt hur det kan vara ok.
Det är inte ok, men om ingen ringer miljö och hälsa för att tala om det, så händer heller ingenting.