Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar jeansshorts på sommaren för att det är så himla skönt och svalt. Precis som någon sa är det som att ha trosor, men lite mer accepterat att gå runt i!
Därimot har jag ett par mossgröna mjukisbyxor som en del har åsikter om. Tänk sånna där riktigt slitna och pösiga. De har jag när jag åker och handlar på jobbiga dagar och även när jag hälsar på kompisar ibland. De är inte de vackraste jag har, men ååååh så bekväma. Det är upp till folk själva om de vill skämmas över mig eller inte. Jag gör det inte iallafall.
Har du provat shorts som är i samma material som mjukisbyxor? DÄR kan vi snacka bekvämt
Jag hoppas att du inte syftar på mitt inlägg? För jag menade verkligen inte att det är "fel" att ha små kläder på sig. @Stalone förklarade just det hela på ett utmärkt sätt.Nog för att modeindustrin förespråkar avskalade och åtsittande plagg - men varför är det nödvändigtvis mer fel att gå med små shorts/bikinitrosor/whatever, än de större varianterna? Ska vi inte kunna vara stolta över våra kroppar, låta bli att skämmas och skita i vad folk vid sidan av tycker? Jag försöker att alltid klä mig efter vad jag tycker är bekvämt och riktigt i sammanhanget, och då kan jag inte se varför andra har med det att göra. Inte är tjejen med den avslöjande urringningen och kortkorta kjolen mer okej att skratta åt än den med cargobyxor och huvtröja i oversize - eller? Folk borde väl ändå få klä sig hur de vill utan att pekfingret åker fram, oavsett om det innebär mer eller mindre tyg.
Alltså det låter som en dröm!