bumpo ska dricka sangria = Färgelanda-träff ikväll lördag!!

Nu är det så här att bumpo tänker dricka en massa sangria ikväll, eller i alla fall sangria, och fira sin födelsedag. Men av en mängd olika anledningar har hennes vänner droppat av kvällen en efter en. @grodan21 ska fortfarande komma.

Därför undrar jag om det finns några bukefalister i krokarna runt Uddevalla-Färgelanda som är sugna på lite sangria och grill ikväll.

Jag är ju hemma!
Ska äta räkor med grannen och har sonen men vill ni ansluta med oss i uterummet så är ni så välkommna så!
Blir både musik och dryck i mitt glaspalats :up:

Om jag fixar att du blir hämtad i Uddevalla @Killaloe funkar det bättre då? För det borde kunna gå att ordna.

Annars är du varmt välkommen på den stora sangriaträffen nästa sommar!

@Anna jag tror inte att du tycker om mig längre :cry: Det är tredje gången något händer och du får hoppa över att träffa mig.

Vad gulligt av dig! :love: (här tänkte f.ö min telefon göra en ny smiley :klöverdjur: undrar hur den ser ut? Gunnar verkar inte ha fixar en sådan iaf!), men det får bli nästa år! Och då ska jag dricka massor av Sangria, om jag så måste ha sugrör i öronen! :D

Haha jag är på till nästa år ju och bumpo ? Jag har köpt måsskit hahaha
Eller ja mojito på burk.
Satan vad gott det är :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 398
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 270
Senast: gul_zebra
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 697
Senast: Nominous
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka