Då är det nog till och med extra bra att använda menskopp som inte torkar ut. En tampong när man bara småskvätter blir ju så det frasar...Jag vet inget om menskop, men som sagt. För att just nu så rinner det knappt något alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det nog till och med extra bra att använda menskopp som inte torkar ut. En tampong när man bara småskvätter blir ju så det frasar...Jag vet inget om menskop, men som sagt. För att just nu så rinner det knappt något alls.
5000:- för en hemförsäkring?? Du menar inte husförsäkring?Jag ringde runt till hus- och bilförsäkringsbolag idag i samband med att vi ska flytta. Jag hade fått lite offerter på hemförsäkring tidigare där den bästa för vårt hus låg på 5000 kr om året. Jag ringde en vända till och fick ner den till 4400. (Det blivande huset alltså.) Tog bilen en vända till och genom att flytta den till samma som jag kommer att försäkra huset i så fick jag ner årspremien 700 kr, trots att jag ökade körsträckan.
När det gick så bra så tog jag elen också, 77 öre kwh inklusive allt, och löfte om att aldrig behöva betala någon månadsavgift/årsavgift. (vilket annars brukar lägga några ören till elpriset.)