Återupplivar tråden!
Vi har lagt butiksiden åt sidan för tillfället, den verkar inte säljas närmsta tiden så vi avvaktar.

Men flytta vill vi, troligen till våren. Så nu har jag börjat kika lite smått på olika områden, runt Halmstad men även en bit ut. Men har inte så stor koll hur det är i områdena där.
Vill inte fråga sambons familj ännu, då vi inte vill ge falska förhoppningar om att vi flytt ;)

Jag tänkte väl mest halmstad och norr om. Men inte så långt som till Göteborg.
Gärna längs kusten, men inåt landet fungerar också.
Har kontakter i Halmstad vad gäller jobb, så ev att det går att pendla dit rätt enkelt (bil).

Vad har ni för erfarenheter av tex. Varberg, Falkenberg och de mindre orterna norr om Halmstad (Harplinge, Getinge..).
Vill inte bo helt ute på landet, men det får gärna vara lugnt område, barnvänligt, nära skola.

Har släkting i Löddeköpinge (nyinflyttade), det är mer söderut men kom gärna med tankar om det med ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 220
Senast: Mineur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Skola & Jobb Jag har fått ett "erbjudande" från min chef. Jag jobbar i ett mindre företag. Företaget har 2 chefer huvudkontor och så den lilla plats...
Svar
12
· Visningar
2 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka