Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej allihopa! Jag har blivit blåst:-( Av en säljare jag trodde var från 3 men visade sig sen va från ett oberoende företag som säljer...
2
Svar
38
· Visningar
3 220
Senast: dpmatte
·
Äldre Kommer ni att kolla och hur mycket? Vilket land vinner? Visst är det så också att under stora och långa sportevenemang som sänds i TV...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: em76
·
Äldre Hade lite bråttom på jobbet igårkväll och råkade smälla igen en dörr på min hand, den träffade ena nageln och då jag har akrylnaglar...
Svar
4
· Visningar
3 931
Senast: dpmatte
·
Äldre Kanske borde rubriken vara sjuka vilda djur istället. Mitt hjärta blöder. När vi var på väg in från hundpromenaden hörde vi hur det...
2
Svar
20
· Visningar
1 829
Senast: Mia_R
·
Äldre Den här tråden har inget med den andra hjälptråden att göra. Jag har en bekant som starkt börjat engagera sig i en frivillig verksamhet...
2
Svar
21
· Visningar
2 157
Senast: Lejonelle
·
Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
49 075
Senast: Oldie
·
Äldre Jag har blivit ombedd att fixa fika till ett litet ridläger, men en av deltagarna är både gluten- och laktosintolerant, så jag tänkte...
Svar
12
· Visningar
1 872
Senast: starcraft
·
Äldre Sydsvenskan levererar som vanligt. Intressant skrivet av Heidi Avellan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 206
Äldre Man är rätt framgångsrik i försöken att hitta på sätt att sno pengar från andra.... 137 kr för att andas ren luft på flygplatsen...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: TomasN
·
Äldre Jahopp. Jag har aldrig varit såhär brun tror jag, och färgen är JÄTTEfin och jämn, jag tänkte precis ge min nya BUS-mousse MVG. Men så...
Svar
8
· Visningar
8 895
Senast: TinyWiny
·
Äldre Som nybliven sushifrälst letar jag efter en bra buffé i Göteborg, vill gärna att det även ska servera annan mat då min god vän aldrig...
Svar
8
· Visningar
3 708
Senast: BaconBob
·
Äldre Är jättesugen på att åka till Falsterbo idag, men har inte råd med läktarplats. Hur är det egentligen med entrébiljetten, kan man se...
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: ufot
·
Äldre Imorgon drar jag och en tjejkompis ner till Malmö för att gå på Falsterbo horse show på lördag. Hört från flera att det är världens...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Eve
·
Äldre (jag har googlat, men blir inte mycket klokare av det) Den här lille filuren hittade jag idag, han kröp omkring bredvid min...
Svar
7
· Visningar
10 703
Senast: Mineur
·
Äldre Något man inte bör missa när man åker Jönköping - Lidköping? Sevärdheter, cafe och dylikt. En och annan omväg kan tas :)
Svar
5
· Visningar
744
Äldre Jag deklarerade i april på internet och har fortfarande inte fått mitt skattebesked. Jag vet att jag ska betala in restskatt och i min...
Svar
3
· Visningar
1 173
Senast: Seabaz
·
Äldre Har det här ljudet i skogsdungen på baksidan på kvällarna. Någon aning om vad det kan vara? Höj ljudet, hörs inte jättebra
Svar
14
· Visningar
911
Senast: Mirre
·
Äldre Hej! Min sambos mamma är döende i cancer, vi räknar med kanske en månad max innan hon är borta. Hon vill väldigt gärna reda ut sina...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 908
Äldre Jag har tagit ett "ihopbakslån" och som vanligt hade jag på tok för bråttom och tog ett på SEB till typ ockerränta. 9,33% :eek: Nu, 1 v...
Svar
17
· Visningar
2 009
Senast: MissFideli
·
Äldre Ska till Globen och Dolly Parton på fredag med mamma och vi skulle vilja äta något innan. Gärna gångavstånd och där en burgare inte...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Pancakes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama