Snurrfian
Moderator
Man kan hitta kvarterskrogar som är öppna men de är ju inte så romantisk, men det är nästan alltid bra mat!Haha blir en påse chips å en flarra vin på hotellrummet då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan hitta kvarterskrogar som är öppna men de är ju inte så romantisk, men det är nästan alltid bra mat!Haha blir en påse chips å en flarra vin på hotellrummet då
Äta på Dubbel dubbel, så gott!
Har varit på surbrunn! Det är mycket gött där medHar inte testat båda, men var iaf väldigt bra på Kastellgatan. Någon som testat Surbrunnsgatan? Tänkte nog boka ett bord då vi ska bo i Gbg några nätter på semestern.
Nonna har öppet på måndagar. Jag bor typ bredvid och har gått förbi där ca 6 ggr idag och de hade öppet varje gång.Äter man inte mat i GBG på måndagar? Alla ställen det tipsats om i tråden har stängt då
Det är väl på sin höjd fiskrestaurangerna som har stängt på måndagar?
@Mabuse Kul med omdömet om Dubbel dubbel! Jag har inte varit där pga traumatiska matupplevelser i Hongkong häromåret, men efter ditt begyg ska jag bege mig dit snarast. Troligen under semestern.
Ska dra med han å rida för första gången veckan efter faktiskt, alltid lika spännandeVarför inte göra en tur på islandshästar på något av stallen kring Göteborg? Ett bra sätt att uppleva den fina naturen på Västkusten.
Stearin är en mycket bra restaurang. Bra mat, goda drycker och bra pris.
Det är väl på sin höjd fiskrestaurangerna som har stängt på måndagar?
@Mabuse Kul med omdömet om Dubbel dubbel! Jag har inte varit där pga traumatiska matupplevelser i Hongkong häromåret, men efter ditt begyg ska jag bege mig dit snarast. Troligen under semestern.
Stearin finns tyvärr inte längre. Brewers Beer Bar har öppnat i deras lokaler (delvis samma folk). Bra kvalitet, men inte samma inriktning.
Gillar man öl har Rover (andra lång) öppet 7 dagar i veckan, quiz-fritt och bra mat.
Fan va kasst eftersom dom har kvar sin hemsida..