Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår åkte jag förbi hästhagen men kunde liksom inte stanna på stora vägen för att klappa fjordingen. Har faktiskt varit in i det stallet uppe i backen för massa år sedanÄr det så trångt på Dragarbrunnsgatan? Länge sedan jag var där.. Ja, för mig går det lika bra med Kvarnen om ni föredrar det.
@Gammeln Men du får väl stanna på vår infart! Eller ännu hellre svänga upp o säga hej till mig om det är efter 14 på vardagarna ;-)
Bengall hänger också på.Klart Alice får vara med!
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Jag åker förbi på kvällstid ibland när jag vill ner till hamnen o kolla in alla fina båtar och ta en fika där nere. Om jag bara orkar uppför backen med rullatorn så kanske jag knackar på en vacker sommarkväll ................förresten, brukar ni grilla@Gammeln Men du får väl stanna på vår infart! Eller ännu hellre svänga upp o säga hej till mig om det är efter 14 på vardagarna ;-)
Är det inte lag på det numeraÄr infarten anpassad till rullstol så Gammeln kan komma fram?
Vi kan ha födelsedagskalas!@Kamomilla så synd, men jag tycker vi försöker ha en ny träff i juli sedan, då får vi försöka se till att du kan
Såg du mig igår kväll när jag åkte förbi? Jag tutade o vinkadeSöndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Korven?
Bengall
*petar upp*
Någon mer som vill komma?
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)