Uppsalaträff?

Är det så trångt på Dragarbrunnsgatan? Länge sedan jag var där.. Ja, för mig går det lika bra med Kvarnen om ni föredrar det.

Är det så trångt på Dragarbrunnsgatan? Länge sedan jag var där.. Ja, för mig går det lika bra med Kvarnen om ni föredrar det.
Igår åkte jag förbi hästhagen men kunde liksom inte stanna på stora vägen för att klappa fjordingen. Har faktiskt varit in i det stallet uppe i backen för massa år sedan ;)

@Gammeln Men du får väl stanna på vår infart! Eller ännu hellre svänga upp o säga hej till mig om det är efter 14 på vardagarna ;-)
Jag åker förbi på kvällstid ibland när jag vill ner till hamnen o kolla in alla fina båtar och ta en fika där nere. Om jag bara orkar uppför backen med rullatorn så kanske jag knackar på en vacker sommarkväll :)................förresten, brukar ni grilla :d

Bokar nog bord på Fredag eller så. Just nu ser vi ut att bli 6st inklusive Alice. Inga fler som vill och kan?

Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Korven?
Bengall

*petar upp*
Någon mer som vill komma?
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd
Korven?
Bengall

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
3 004
Senast: Josseliten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka