Uppsalaträff?

Jag ropar lite på @cili och @zassoo också :)

Och tillägger att jag fortfarande är sugen på den persiska restaurangen uppe på skomakarberget.
Jag är förmodligen bortrest från kvällen den 14de. Helgen efter jobbar jag sent.
Om jag ska med så måste det bli en restaurang som inte stoppar svamp i sin biff med bambuskott, det brukar inte vara så lätt att förklara att jag är allergisk mot svamp men att jag trots det tål att äta soja...

Så helgen efter midsommar då, vilka kan och vad har ni för önskemål om tid? Eller rent av midsommarhelgen (fast då tänkte jag att många var borta).
En vardagsträff passar mig i juli sedan, men det tar vi då ;)

OM jag och A åker bort över midsommar så blir det bara ut till kusten, och hem igen senast lördag fm då jag har hästen igen, så midsommarhelgen funkar för mig också :)

Så helgen efter midsommar då, vilka kan och vad har ni för önskemål om tid? Eller rent av midsommarhelgen (fast då tänkte jag att många var borta).
En vardagsträff passar mig i juli sedan, men det tar vi då ;)
Midsommarhelgen jobbar jag långpass, helgen därefter är jag ledig :)

Nu är det enormt trådkap, men jag behöver verkligen hjälp!
Jag ska/bör/får inte vara ensam/hemma nu...finns det någon som har tid/plats för mig på något vis?
Jag blir glad för minsta lilla och det är typ kris.
Förlåt för trådkap, men jag tänkte att här kanske uppsalaborna samlas. ..på något vis. Förlåt!

Jag tycker vi tar en träff i midsommarhelgen då det verkar vara några som kan. För er som inte an nu tycker jag vi tar en ny träff i Juli. Då kan det få bli en vardag under min semester :). Fyll på med era namn.

Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur

Jag tycker vi tar en träff i midsommarhelgen då det verkar vara några som kan. För er som inte an nu tycker jag vi tar en ny träff i Juli. Då kan det få bli en vardag under min semester :). Fyll på med era namn.

Catrine
Inte-Ung
Ninnurur
En tämligen "lagad" whwycd vill nog också haka på :)

Catrine
Inte-Ung
Ninnurur
Är det ok om barnet är med om jag inte får barnvakt? :)

Klart Alice får vara med! :)

Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
3 006
Senast: Josseliten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 894
Senast: Unafraid
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka