Cattis_E
Trådstartare
Nä, kör bil numera. Är mer tidsperspektiv och tidiga morgnar i veckorna.Om det är ett transportproblem så kan jag hämta dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, kör bil numera. Är mer tidsperspektiv och tidiga morgnar i veckorna.Om det är ett transportproblem så kan jag hämta dig.
Jag är förmodligen bortrest från kvällen den 14de. Helgen efter jobbar jag sent.
Jag tänkte om ni var kort om bilar.Nä, kör bil numera. Är mer tidsperspektiv och tidiga morgnar i veckorna.
Midsommarhelgen är perfekt för mig.Eller rent av midsommarhelgen (fast då tänkte jag att många var borta).
Midsommarhelgen jobbar jag långpass, helgen därefter är jag ledigSå helgen efter midsommar då, vilka kan och vad har ni för önskemål om tid? Eller rent av midsommarhelgen (fast då tänkte jag att många var borta).
En vardagsträff passar mig i juli sedan, men det tar vi då
Känns som om det kommer att bli återbudÅh, jag har funderat på att starta en sån här tråd i flera dagar, bra att du tänkte samma sak!
Jag måste kolla barnvakt och se till att jag hunnit städa dagis först bara. Klaffar allt så är jag med!
Jag håller med. Då är det betydligt bättre på Villa Anna@whwycd Forno Romano känns inte lockande då jag är sugen på asiatiskt
Men vi kan ju säga Amazing thai preliminärt (om inte någon kommmer med förslag på ett bättre ställe).
Tågen står fortfarand stillaOch jag har svårare att åka till Uppsala en vardagkväll.
En tämligen "lagad" whwycd vill nog också haka påJag tycker vi tar en träff i midsommarhelgen då det verkar vara några som kan. För er som inte an nu tycker jag vi tar en ny träff i Juli. Då kan det få bli en vardag under min semester . Fyll på med era namn.
Söndag 22/6 kl 17.00 på Amazing thai Dragarbrunnsgatan
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur
Är det ok om barnet är med om jag inte får barnvakt?Jag tycker vi tar en träff i midsommarhelgen då det verkar vara några som kan. För er som inte an nu tycker jag vi tar en ny träff i Juli. Då kan det få bli en vardag under min semester . Fyll på med era namn.
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur
Det tycker jag, sist så låg hon i magenÄr det ok om barnet är med om jag inte får barnvakt?
Justja! Och det var ju lääääänge senDet tycker jag, sist så låg hon i magen
Det finns ju ett Amazing i Kvarnen också, de har väl lite mer plats där?Klart Alice får vara med!
Catrine
Inte-Ung
Ninnurur (ev.+Alice)
whwycd