https://www.facebook.com/events/1381620911958188/?ref_dashboard_filter=upcoming&source=1
Bjud in de ni vill ha där!
Bjud in de ni vill ha där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
..........jag har svart.......... cab@Gammeln var det du som tutade nere på vägen igår?
Någon gjorde det iaf när jag gick up fråns tallet runt 18-tiden . Eventuellt röd bil men kom flera bilar jsut då.
Nej det var inte jag för jag åkte inte där igår. Det kanske var en annan beundrare@Gammeln Jo, det kanske en svart bil efter den röda bilen. Men nu frågade jag ju om du tutade igår elelr om det var någon annan
Hörru du Kamomillo, jag är fortfarande klar i knoppen såvida jag inte har festatEller är det så att Gammelns närminne börjar svikta så du inte längre kommer ihåg gårdagen?
Nä jag sa ju det . Jag tutar 2 ggr å så står jag upp i stolen och har händerna i luften och ena foten på ratten .....Någon tutade idag men men det var ingen svart cab
Jaaaaaaaaaaa det var jag som tutade och vinkade i fredags exakt kl 16.25. Å då gick det 2 personer neråt i hagen, gissar att du var den ena. Var det du som hade röd tröja/T-shirt?@Gammeln var det du som tutade nere på vägen igår?
Någon gjorde det iaf när jag gick up fråns tallet runt 18-tiden . Eventuellt röd bil men kom flera bilar jsut då.
Jaha på så sätt. Såg dom mig när jag tutade o vinkadenix, det var nog inte jag. men Eikars medryttare och kompis gick nog ned då