Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre På onsdag åker vi iväg på en minisemester till Polen, och det ska bli så härligt! Men då det var tio år sedan jag flög (och jag är...
2
Svar
21
· Visningar
8 846
Senast: Cydonia
·
Äldre Jag har alltid velat prova på att "gå på teater", alltså gå någon form av kurs eller liknande. När jag gick gymnasiet valde jag "tyvärr"...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: _Charlotte_
·
Äldre Hur många lösa skruvar har Siewert Öholm, som har "bytt fler blöjor än sin fru"? En hel järnhandel med skruv, ännu fler? O_o Kan någon...
2
Svar
28
· Visningar
2 729
Senast: sjoberga
·
Äldre Nu är det och har varit en tid så mycket sorg och död och hemskheter på buke. Skulle vi inte kunna skriva här om glada och positiva...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 638
Senast: Kilauea
·
Äldre Vilken dag är SD:s i Almedalen
Svar
7
· Visningar
677
Senast: Gammeln
·
Äldre Min mamma söker en ny mobil, i ca 3000 kr-klassen. "Normal" storlek vad nu det är, men antar som en iPhone 4/5 någonting. Används till...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: cherie
·
Äldre Vad är det för likhet mellan V, Mp och Sd? Jag gjorde en valkompass igår och blev aningens fundersam över resultatet. Resultatet visade...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Shaggy
·
Äldre Kan jag spara mina sms och föra över till den nya på något vis, eller försvinner de för gott iom bytet? Hur funkar det med alla mina...
Svar
8
· Visningar
581
Senast: Tjôta
·
Äldre Har ni också problem med den funktionen? Alldeles för ofta försvinner PM jag skickat innan mottagaren hunnit läsa dem. Oftast är det...
2
Svar
39
· Visningar
2 438
Senast: Mammas
·
Äldre ... är mycket enklare än jag trodde. Efter att ha varit utsatt för bland annat nätförtal i flera år av en person har vi funderingar på...
Svar
0
· Visningar
711
Äldre Hej buke, källan till all kunskap när google failar och resebyråerna är stängda. Bokade flygbiljett med RyanAir och läste noga så att...
Svar
4
· Visningar
7 208
Senast: Gimlan
·
Äldre För första gången arbetar jag så att jag får ta ut betalda semesterdagar. Jag har inte någon "officiell" semester ännu i sommar för jag...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Toksussie
·
Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: sthu
·
Äldre Efter att ha stått i ösregn och min "funktionsjacka" uppenbarligen saknar funktionen ordentligt vattentät blev jag omåttligt avundsjuk...
2
Svar
26
· Visningar
5 362
Senast: happyrider
·
Äldre Någon som varit där? Vad tyckte du? Vi har fått ett tillfälle att låna en lägenhet av mannens arbetskamrat så det är bara flyget vi...
Svar
7
· Visningar
685
Senast: pepp
·
Äldre Jag ska få besök av en vuxen med två barn som kommer att behöva åka kollektivt under ett par dagar i Sthlm. Jag har försökt googla fram...
Svar
12
· Visningar
8 882
Senast: mino
·
Äldre I början på nästa vecka kommer jag att vara i Karlstad. Är det någon som har tips på en bra restaurang i city? Äter det mesta egentligen...
Svar
3
· Visningar
541
Senast: aprilmaj
·
Äldre Vi hade precis ett kort strömavbrott, och jag försökte använda mobilsurfen och kika på eons hemsida vad felet var. Det var inte helt...
Svar
9
· Visningar
2 718
Äldre Och kan konstatera att SD är med i en grupp som förmodligen kommer att arbeta för frihandel och mot EU, Att FI går ut och stöder en...
Svar
2
· Visningar
541
Äldre Fick jag idag på FB.... På jobbet delar jag rum med chefens fru, vilket jag inte uppskattar. Hon är en väldigt vass, bitter o argsint...
2
Svar
22
· Visningar
3 511
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar