PM på Facejävlabook

@mandalaki Förlåt att jag var otydlig. Jag hade stora problem med att meddelanden på FB inte kom fram när jag använde Safari på Ipaden. Har inte haft problem med det på andra ställen, men har typ övergett FB-konversationer på Ipaden, så det kan lika gärna bero på att jag inte gör det som jag inte har problem.
Ja, gör inte om det :rage:

;)

Jag får nog också överge det, inser jag. I messenger har det åtminstone inte hänt ofta.

Jag får minsann vara hur otydlig jag vill!! :mad::mad:

;)

Ja, alltså det var ett bra tag sedan jag övergav projektet, så har de fortfarande problem känns det inte som att det är något övergående direkt. Det låter som en bra plan.

@pulkaskurk @Mammas Har ni samma ipad som jag, ipad 2?

Jag har ändå tänkt byta ut den snart och hittade ett bra erbjudande på ipad air, fast det går ut i morgon så det får bli snabba ryck isåfall.

Om det är tvåan som orsakar problemet på fb så kanske jag hugger på erbjudandet direkt.

Inte för att jag vill locka dig till att konsumera, men jag har air och har som sagt inte upplevt några problem. Jag skriver dock inte meddelanden på FB med någon större frekvens delar dem som sagt mellan tre olika enheter. Men säg att jag har skickat femton meddelanden från min air utan att den har krånglat.

Inte för att jag vill locka dig till att konsumera, men jag har air och har som sagt inte upplevt några problem. Jag skriver dock inte meddelanden på FB med någon större frekvens delar dem som sagt mellan tre olika enheter. Men säg att jag har skickat femton meddelanden från min air utan att den har krånglat.

Tack! Det säger ju i alla fall något.

I erbjudandet jag hittat ingår att de återvinner ens gamla padda! Då borde det vara mer okej att konsumera.

Vissa facebookanvändare får ett snuskfilter per automatik för sina privatmeddelanden, speciellt om det är snusk med albangrekiska snuskord inblandat. Låt bli det så löser det sig nog! :)

Vissa facebookanvändare får ett snuskfilter per automatik för sina privatmeddelanden, speciellt om det är snusk med albangrekiska snuskord inblandat. Låt bli det så löser det sig nog! :)

:rofl::rofl::rofl:

Faktum är att jag har ett arkiverat snusk-PM bland mina PM, det vårdar jag ömt. Det har Greklandsanknytning men är inte från albanen. Han skickar bara hjärtan och nallar och i ett fall, en dubbelsäng med hjärtmotiv på lakanen :rage:

Avsändaren av snusk-PM:et blev dock så grundligt uppläxad när han var nykter igen att han nog inte gör om det. Tyvärr. Gammalt djungelordspråk: ett snusk-PM är bättre än inget PM alls :(

:rofl::up:

Tillägg; Snusk-PM på grekalbanska (albangrekiska?) är bättre än inget snusk-pm alls! :D

Tveksamt. Det finns ett kärleksord på grekiska som egentligen betyder docka, koukla. Man kan använda det som söt, som sötnos osv.

När albanen har kommenterat bilder av mig själv i mina album har han dessvärre använt sig av en lite olycklig transkription. Han har skrivit kukla. Så jag har varit tvungen att ta bort hans kommentarer :crazy:

Tveksamt. Det finns ett kärleksord på grekiska som egentligen betyder docka, koukla. Man kan använda det som söt, som sötnos osv.

När albanen har kommenterat bilder av mig själv i mina album har han dessvärre använt sig av en lite olycklig transkription. Han har skrivit kukla. Så jag har varit tvungen att ta bort hans kommentarer :crazy:
Hahaha! :rofl: Underbart!

Ja, jag var rädd att mina vänner utan Greklandsanknytning skulle tycka det. :crazy:
Ungefär som minen på den grupp fiiina bloggartjejer som hade ett så kallat "camp" på bråvalla nu i helgen som de hade på ett synnerligen kladdigt och naivt sätt kladdat upp campnamnet på ett lakan "HODOR!" , bara att det mycket lätt skulle kunna tolkas som "HOEDOR".
En engelsman gick förbi, stannade lyfte upp glasögonen och sa "Do you actually mean hoedor as in a door to a hoe-house? In that case, let mi look at your tariff or pricetags?"

Ungefär som minen på den grupp fiiina bloggartjejer som hade ett så kallat "camp" på bråvalla nu i helgen som de hade på ett synnerligen kladdigt och naivt sätt kladdat upp campnamnet på ett lakan "HODOR!" , bara att det mycket lätt skulle kunna tolkas som "HOEDOR".
En engelsman gick förbi, stannade lyfte upp glasögonen och sa "Do you actually mean hoedor as in a door to a hoe-house? In that case, let mi look at your tariff or pricetags?"

:laugh::laugh:

I erbjudandet jag hittat ingår att de återvinner ens gamla padda! Då borde det vara mer okej att konsumera.

När jag läste noggrannare visade sig återvinning i själva verket vara "återanvändande i Europa". När jag frågade (på Mediamarkt) fick jag svaret att det betydde att de fräschar upp ipaden i Tyskland och säljer den som begagnad där. Skulle inte förvåna mig om den säljs som ny. Men i vilket fall bör det väl innebära att en ipad mindre tillverkas.

Jag fick inte så bra betalt för min gamla som jag hade hoppats men nu har jag köpt en ny i alla fall. Hoppas jag inte får fb-problemet på den.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: kit
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
484
Senast: Shaggy
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 404
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar