Jag är så glad att jag i denna utdragna omorganisation fick mitt förstahandsval och den tjänst jag verkligen ville ha :)
Bara tanken på min kolonistuga gör mig så otroligt glad och tacksam att jag fick möjlighet att köpa den :love:

Idag tittade solen fram och stannade hela eftermiddagen. Tänk så mycket det kan göra för måendet :)
Ett par galna vovvar som leker tugga-på-varandra-leken på golvet framför tvn får mig också att dra på smilbanden. Älskade knäppskallarna!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 114
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 266
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 403
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar