Bukeutmaningen!

Prisa gud! Idag har jag haft en dag helt utan illamående och med riktigt god aptit! :bump: Det enda som var lite svårt var lunchen och jag har fortfarande ätit relativt lite jämfört med mitt vanliga jag, men både frukost och middag smakade riktigt bra och jag var motiverad att äta! Nu sitter jag till och med och är lite sugen här, men någon måtta på det får det vara... Sparar det suget till imorgon då det blir juicegröt till frukost igen! :)

Prisa gud! Idag har jag haft en dag helt utan illamående och med riktigt god aptit! :bump: Det enda som var lite svårt var lunchen och jag har fortfarande ätit relativt lite jämfört med mitt vanliga jag, men både frukost och middag smakade riktigt bra och jag var motiverad att äta! Nu sitter jag till och med och är lite sugen här, men någon måtta på det får det vara... Sparar det suget till imorgon då det blir juicegröt till frukost igen! :)
Var det gott med juicegröt? :)

Jag gör nog min lista här...

1. Städa lägenheten, dammsuga och dammtorka
2. Diska resten av disken
3. Tvätta minst två maskiner
4. Plugga
5. Stallet

Ska försöka komma upp klockan 9 också..

Haha fan vad jag suger :p

1. Jag har fått rent på köksbordet och i fönstret så länge. och slängt en massa skräp, lagt en hög tvätt i maskinen och samlat en jättehög med smutskläder mitt på vardagsrumsgolvet. Fortfarande en miljon saker kvar att göra innan jag är klar...

2. Har inte diskat klart, haha... (Däremot gjort mer disk :angel:)

3. En maskin på G!

4. Eh :angel:

5. Inte åkt till stallet än... Snaaart :D

Och jag vaknade visst vid 14... Sov hur gott som helst, en jäkla sten, och hade lagt telefonen i hallen. Så jag vaknade sent :o

@LindgrenV, vi är lika duktiga alltså... Jag hade skrivit upp 8 saker. Har gjort.. 3 av dem. :o Nu ska jag bara dricka en kopp te, sedan städa diskbänken och därefter försöka skriva ihop en jobbansökan. Får jag det gjort så är i alla fall de viktigaste punkterna klara. Tvättstugan var inplanerad, men det är för sent nu så den tar jag imorgon...

@Red_Chili Nu har jag fixat stallet, druckit en mugg kaffe och ätit en tunnbrödsrulle med kyckling... Vad hände med resten av planen jag hade...? Woops... :cautious:

Hoppar på.

Eftersom jag varit smått deprimerad på sistone har det varit svårt att vara fysiskt aktiv så regelbundet som jag borde för att må bra, det blir till en ond cirkel, men jag har tänkt göra någon fysisk aktivitet (om så bara en kort promenad) varje dag nu i ca en månad. Om jag håller ut och tvingar mig själv kanske det blir till en vana, förhoppningsvis mår jag åtminstone lite bättre.

Tänkte också jobba mer på mina spagat och split. Mina spagat går det stadigt framåt med, sitter inte jättebekvämt än men fortsätter det såhär kan jag nog lägga några block i en överspagat så småningom - om några veckor kanske, om jag verkligen tar mig tid att stretcha. Min split/sidvärtes däremot känns ungefär en halvmeter bort, det blir betydligt svårare.

Såååå jag har börjat dricka te. Massor av te. Men det är ganska bra, för det har blivit som ett substitut för både godis och läsk. Med tanke på att det dessutom är örtte jag dricker så känns det som ett rätt bra substitut. Eller hur??

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 387
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag är peppad på att utmana mig själv och mina vardagliga vanor så tänker att jag ska lyfta nivån för mig själv under 2020 :) Hoppas att...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 586
Senast: Mineur
·
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
3 989
Senast: Cafer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama