Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag har förstått att de kan användas och används som konserveringsmedel. Men är de lika frätande på tänderna som citronsyra? Bara för...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Är det någon som har denna eltandborste och kan berätta hur ofta ni behöver ladda den? Vi är inne på vår andra nu och tycker att...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Tjatter Jahopp, idag ska jag bada isvak, jag gör man inte för välgörenhet?? Eller det finns ju ingen is här men kallt som tusan lär det ju...
Svar
19
· Visningar
1 919
Mat Behöver äta ur frysen lite. Jag har tydligen glömt av vad jag handlat innan så sitter nu med typ 3 4-pack lax och 2 kg kyckling, till...
2
Svar
38
· Visningar
2 118
Senast: G-uldlock
·
Juridik & Ekonomi Jag har tänkt ansöka om slutgiltigt uppskov på skatten när jag säljer min lägenhet. Jag kommer köpa ny lägenhet inom närmsta halvåret...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Finns det? Jag hade tidigare funbeat (som lades ner?) Där kunde jag välja olika träningsformer och föra in tid osv. Samt fick bra...
Svar
17
· Visningar
742
Senast: Badger
·
Svar
2 009
· Visningar
75 927
Skola & Jobb Jag har en fråga angående flextid. Om man har flextid till kl 8.30 men det beslutas om dagliga möten kl 8.15 - är det okej? Jag vet att...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 903
Senast: Jenka
·
Hemmet En kattajävel har tuggat på sladden på en av mina favoritlampor :arghh: Jag tänkte klippa upp den svarta sladden lite för att se om de...
Svar
7
· Visningar
497
Senast: Presto
·
Mat Har en rulltårta med en fyllning med lingon mascarpone och det är bl.a. kanel, ingefära och morot i smeten som brukar vara jättegod och...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Hur gör man, när man bor i andra änden av landet, en orosanmälan om en vuxen som hotar att ta livet av sig? Som förlorat allt - bostad...
Svar
8
· Visningar
1 523
Hemmet Jag har en soffa som jag ofta använder till att slappa i. Jag har inget soffbord och har inte saknat ett heller, men tänker att det...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 987
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Var ett tag sen jag skriv sist här om min Ulcerös Kolit, jag började ju få Remsima som är biologisk medicin i somras. Har sen dess varit...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Kilauea
·
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
30 904
Senast: Artline
·
Mat DaMörphs konvalescenskök - help a sister out! Yours Truly är nyopererad och ordinerad flytande kost (evidensbaserat, av leg. dietist...
Svar
13
· Visningar
846
Senast: pepp
·
Samhälle Ja, vi vet ju alla att "som ett brev på posten" inte har samma innebörd längre men det senaste har jag upplevt ett nytt fenomen. De...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
38 406
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Om man lägger till en kontakt i exempelvis sin favoritlista på Skype får ju den personen ett meddelande om att person X har lagt till...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: Hermelin
·
Samhälle Enigt flera rykten så kommer restriktionerna att tas bort den 9 februari:banana::banana::banana: Vad ska ni göra då? (själv ska jag...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
28 006
Senast: Enya
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 626
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag är väldigt sugen på att måla om i vår hall. Just nu sitter en asful beige tapet med gräsligt mönster, se bild 🤮 Hallen är ganska...
2
Svar
39
· Visningar
2 699
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp