Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag har bokat tid och lämnar nu på onsdag på Odenplan, hur många hänger på och lämnar blod före jul? 😃
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 409
Senast: sthu
·
IT & mobiler Sonen, som idag är 11 år, vill lära sig att spela piano. Jag har sett att det finns en uppsjö av appar för ändamålet. Men vilka är bra...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Nahar
·
Juridik & Ekonomi Är det någon här som levt genom en skuldsanering och kommit ut på andra sidan? Vill gärna veta allt, hur lång tid tog ansökan osv...
Svar
13
· Visningar
2 526
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Hur ska man tänka vid gymnasieval egentligen? Innan har det varit självklart att söka till ridgymnasium, men nu vet jag inte riktigt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 044
Senast: Twihard
·
Fordon Jag har aldrig haft nån bil som är i bruk, men har ju förstått att det är därför jag levt billigt hittills också ;). Vad kostar det att...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 486
Senast: Takire
·
Fritid Ni som har erfarenhet av hund och även vargobservationer, hur kan man avgöra om det är en hund eller varg (om man ser på lite håll så...
2
Svar
37
· Visningar
2 547
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag har haft en utmattning rätt nyligen. Jag mår bättre och bättre och har börjat hitta sätt att hantera stressen som utlöste det hela...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: Jojo
·
Fordon Jag går i bilköpartankar och tänkte att Buke kunde ha bra input i frågan eftersom vi är en hop folk med skrymmande hobbies ;) På min...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Min mamma hade en FM radio i sin förra mobil och vill ha en i sin Samsung också. Hon vill kunna lyssna på radio offline. Någon som har...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Sassy
·
Relationer Hej alla! Har lite funderingar kring detta med tatueringar... Jag har en nära vän som i dagarna fyllde 40. Hon tog den stora dagen ära...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 169
Senast: Frost116
·
Kropp & Själ När jag var liten var jag väldigt blyg (och hade odiagnostiserad autism) och pratade bara med familj och nära vänner. Jag hade svårt att...
2
Svar
38
· Visningar
3 172
Senast: Frost116
·
Samhälle Ponera att man ska på semester och bo på ett rätt hyfsat hotell i fem dagar. Det vill säga inte ett flashigt hotell men ändå ett par...
Svar
16
· Visningar
2 667
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Finns det något uttryck som motsvarar ordet Brasklapp på engelska? Det enda jag kan komma på är reservation en det kanske finns något...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 928
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Okej här kommer en tråd jag aldrig trodde jag skulle skriva... Jag är 34 år och har alltid haft dåligt minne. Nu pratar vi alltså om...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 876
Senast: ufot
·
Hemmet Det var lite snack om detta i nån annan tråd. Visa din röra, dina skrynkliga gardiner, odiskade disk och högar med osorterade papper...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
23 644
Senast: Sonic76
·
Tjatter Om man är pedant så klarar man antagligen av att följa de hårda krav man har. Men om man har hårda krav men inte kan uppfylla dem, vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 390
Senast: Hippocampus
·
Samhälle Vad är det egentligen som hänt. Den senaste månaden har det här med dörrförsäljare exploderat. Tidigare trakasserades man ju via...
2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Karfitsa
·
Samhälle Läste om den här rapporten på Omni...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 813
Senast: Verdandi
·
Tjatter Inmarschen påminner mig om Nyårskonsert och dressyrtävling med tanke på musikurvalet :) , Många snygga kläder man skulle kunna tänka...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Pegasus63
·
Juridik & Ekonomi Min läkare tycker att jag borde gå över från sjukpenning till sjukersättning eftersom hon inte tror att jag kommer kunna arbeta igen...
Svar
1
· Visningar
916
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp