Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej! Senaste dagarna har jag haft problem med Gmail appen när jag ska skriva mail (alltså på mobilen). Den hackar jättemycket så att...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Någon som har crosstrainer eller motionscykel hemma? Vad ska man köpa som är tillräckligt bra och ej gnisslar eller känns som den ska...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja åka en långhelg till franska medelhavskusten i sommar och sitter och drömmer mig bort. Det vore fantastiskt att...
Svar
15
· Visningar
925
Senast: annersia
·
Hemmet Vi är på jakt efter nya sänglampor men det var inte det lättaste, visade det sig. Nya sängen är en 210 cm kontinentalsäng. På ena...
Svar
10
· Visningar
676
Senast: Eurydome
·
Relationer Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort...
Svar
17
· Visningar
919
Senast: Asko
·
Fritid Ja, jag har en hel del tid nu när jag är sjukskriven och efter cytostatikabehandling blir det lite mindre knop. Så jag behöver tips på...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 794
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Hej! Visst borde det finnas någon/några här som jobbat som vårdbiträden och sen utbildat sig till uskor? :) Följde lönen med när ni...
2
Svar
29
· Visningar
2 355
Hemmet Finns det något alternativ till klinker i hall? Jag HATAR klinker i hall, all smuts och grus och skit som fastnar i fogarna. Får skrubba...
2
Svar
33
· Visningar
2 571
Fritid (OBS! den som inte vill läsa om metoder för avlivning kan undvika tråden) Eftersom det nu kom en diskussion om att göra sådant alla...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 086
Senast: Blyger
·
Mat Min sambo fyller 50 snart och önskar sig ett oförglömligt restaurangbesök. Gärna ett ställe där man äter flera rätter, typ 5-8, men det...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 040
Senast: Clabbe
·
Fritid Ev blir det en helg i Alvesta, lördag till söndag, och jag kommer ha lite dötid på egen hand dagtid. Vad gör man då i trakten? Finns...
Svar
14
· Visningar
1 049
Senast: tigerflicka
·
Juridik & Ekonomi Det börjar ju komma lite reklam för olika tjänster där man sparar pengar varje gång man köper något på sitt bankkort. Tycker detta låter...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Ponylove
·
IT & mobiler Är det någon som har tips på ett bra hänglås man låser upp med fingeravtryck? Det ska hänga på ett skåp inomhus.
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Lingon
·
Hemmet Problem med diskmaskinen. Det som står i övre korgen blir inte rent. Det är fullt med kladd och skräp på disken när maskinen kört klart...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 043
Senast: Keb71
·
Relationer Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom...
Svar
4
· Visningar
623
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ytlig tråd detta. Men undrar om det är värt att göra ögonfransarna nånstans? Inte för långa eller överdrivet men färga dem så de syns...
2
Svar
22
· Visningar
1 378
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag funderar på en ny personvåg. Men jag vill inte ha en flashig sak som man kopplar till app, som mäter fettprocent, muskelmassa och...
2
Svar
20
· Visningar
1 950
Senast: åke
·
Skola & Jobb Pluggar på distans och kommer missa ett examinationseminarium på grund av obligatorisk kurs på jobbet. Har fått två rapporter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 843
Tjatter Jag har mig fars kamera som jag tycker tog bra kort. Han framkallade även själv så jag förmodar att det är en åtminstone hyfsad kamera...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Rie
·
Skola & Jobb 1. Min chef verkar inte kunna skriva ett arbetsgivarintyg, tim-antalet ser inte ut att stämma. På två av månaderna ser det ut att vara...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp