Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Någon mer som tittar på det här väldigt underhållande programmet? 🙂
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag var hos ögonläkaren för ett tag sedan och läste nu min journal och det var en sak som jag inte riktigt förstod. ”Rodnad och...
Svar
10
· Visningar
1 417
Senast: Tofs
·
IT & mobiler Jag läste nyss att Idrottonlines hemsideverktyg läggs ner till årsskiftet. Vad kommer era föreningar att gå över till när det läggs ner...
Svar
3
· Visningar
589
IT & mobiler Har en moto g30 som jag köpte i januari. Den har ibland det sista börjat stänga av sig. Oftast när jag har haft den i väskan eller...
Svar
2
· Visningar
378
Kropp & Själ Skulle idag kolla vilken som var bästa vägen att promenera från mig till mina föräldrar. Slog in adresserna och på gågubben i...
Svar
17
· Visningar
1 031
Senast: Stefffie
·
Kropp & Själ Jag var in på sjukhuset för några veckor sedan på en undersökning och fick en infart i armvecket. När sköterskan satte infarten gjorde...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Keb71
·
Skola & Jobb Har upptäckte att det är fler än jag som försöker lära sig programmera. Så jag tänkte att vi kan ha en tråd för att tipsa varandra om...
Svar
16
· Visningar
1 382
Senast: Cinzia
·
Juridik & Ekonomi Hej, vad går egentligen gränsen för yttrandefriheten och ärekränkning? Fick mig att fundera när en FB-vän skrivit på sin FB ( dock är...
Svar
9
· Visningar
2 668
Senast: Lingon
·
Fordon Jag har dubbdäck på vintern och man ska ju inte använda dessa efter 15 april, men jag drar mig för att byta. Det känns inte säkert än...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 771
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 654
Senast: manda
·
Hemmet Jag vill ha en riktigt bra blender, till smoothies men också annat mixande. Den jag rekommenderats att köpa, Power plus, (av en väninna...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag gick en kurs för 1,5 månad sedan och företaget har fortfarande inte dragit några pengar för det, så min fråga är helt enkelt hur...
Svar
6
· Visningar
1 750
Senast: Sasse
·
Kultur Som titeln säger söker jag böcker/filmer där det händer något oväntat i handlingen, där allt inte bara är förutsägbart. Jag bara älskar...
2
Svar
29
· Visningar
1 966
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ För första gången på mycket länge hade jag sex för en vecka sedan. Kändes helt okej men sen började det ömma längst in så vi avslutade...
2
Svar
27
· Visningar
3 001
Senast: super
·
IT & mobiler Är det någon här som spelar FEI Equestriad World Tour? För den som inte vet så är det ett mobilspel där man tävlar fälttävlan. Om jag...
Svar
8
· Visningar
3 684
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Såg en bild på en PAM-ambulans utanför en mord/självmordsplats idag. Brukar den åka på sånt, eller är det bara vid speciella tillfällen...
Svar
9
· Visningar
1 453
Senast: MissFideli
·
Relationer Får se om jag lyckas göra min undran förstådd, det har inte varit superlätt bland de som känner mig irl och brukar väl inte bli lättare...
2
Svar
28
· Visningar
4 220
Senast: em-pirre
·
Hemmet Ni som testat olika handla hemma affärer, vilken gillar ni bäst och varför? Vi har tillgång till Willys, Ica, City Gross och Coop i...
2
Svar
27
· Visningar
2 203
Juridik & Ekonomi Om man vill göra allt rätt och riktigt, vilka regler gäller då om man vill ha lite "bakgrundsmusik" på ett evenemang, t.ex en mindre...
Svar
12
· Visningar
1 280
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb För några år sen, var jag och några fler bussförare på en fotografering för nuvarande arbetsgivare. Bilderna skulle användas i kampanjer...
Svar
18
· Visningar
2 326
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka