Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det någon här inne som har KOL? Jag gjorde en spirometri för ett par veckor sedan för att kolla upp astman, som jag haft (trott...
Svar
16
· Visningar
1 393
Senast: Robina
·
Tjatter Varför är det så svårt att ta ett steg tillbaka och fundera på vad man faktiskt läst, och inte bli upprörd för att någon annan inte ser...
2
Svar
21
· Visningar
1 973
Fritid Hej Skulle vilja ha lite tips på bra ljudböcker. De måste finnas på storytel då det är där jag lyssnar. Jag är ganska ytlig när det...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 030
Senast: Houdinie
·
Samhälle Så, nu är COP26 över, och vi kan återgå till att bränna fossila bränslen så mycket vi bara kan. Hur ska vi kunna få någon som helst...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 410
Senast: MJLee
·
Mat Har du någon favoritform på pasta? Någon slags pasta som absolut måste vara till rätt sås/tillbehör? Någon du inte gillar?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 711
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Dessa små irriterande varelser verkar ha invaderat mitt hem. Jag trodde att det bara var en blomma (Palettblad) som var drabbad, men det...
2
Svar
25
· Visningar
1 849
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Vi partajar vidare! Eller iaf @tornblomma idag :D Själv har jag tagit mig till sängen och väntar på katten.
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
67 680
Hemmet Är det någon som har en bokashikompost? Har läst på en hemsida som säljer hinkar och strö och där verkar det så enkelt, är det så enkelt...
Svar
17
· Visningar
807
Senast: Snowball
·
Fritid (Obs, texten nedan handlar om att skaffa "skinnfäll" av bortgånget husdjur utifall någon inte vill läsa om det och ni kan undvika...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 305
Senast: Liten
·
Samhälle Igår kväll när jag var ute med hundarna mötte jag två ungdomar som började skrika och hålla på. Jag försökte lyssna på min pod och...
Svar
12
· Visningar
1 627
Senast: Lillefrun
·
Samhälle En anhörig till mig är inlagd på sjukhus, och har blivit flyttad från en avdelning på ett sjukhus till ett annat sjukhus. H*n beräknas...
Svar
13
· Visningar
1 486
Senast: Asko
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 366
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Har haft en diskussion med en vän som pysslar med AI, och vi kom in på frågan Kan robotar har en könsidentitet? Kan det komma robotar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 657
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Har en väska i nubuck och kalvskinn som jag behöver göra rent. Väskan är av ljust läder men har blivit missfärgat då jag lät ett par...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: BernT
·
Hemmet Såg en plansch på marketplace för ett tag sedan. Var ett kvinnoansikte med hår/tankar som virvlar. Tror den var i färg och det stod en...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: Asko
·
Tjatter För mig är det ett absolut vårtecken när gässen flyger norrut igen. Men här är vi i slutet av januari och jag tror att jag nu vid två...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Nahar
·
IT & mobiler Jag bytte lösenord och nu kommer jag inte in längre. Det kommer upp nåt om " Godkänn din inloggning på en annan telefon eller dator" och...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
4 079
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter Förra våren sådde jag jordgubbar i en stor kruka, Någon sorts ampeljordgubbar skulle det vara. Först stod den inne, sedan strax före...
Svar
17
· Visningar
997
Senast: kamomillo
·
Hemmet Ännu en köpa hus tråd, jaaa vad kul tänker alla. Har tittat på ett hus som ser helt okej ut. Börjar bli dags renovera typ allt men om...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
17 754
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp