Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag blev lite sugen på rostat bröd men då tyckte min sambo att "det var ju sådant man gjorde på åttiotalet" "Stig-Helmer testade...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
13 968
Senast: fejko
·
Skola & Jobb https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/h%C3%A4r-f%C3%A5r-chefer-inte-mejla-efter-arbetstid-diktatoriskt-och-problematiskt/13743169...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 439
Senast: sjoberga
·
Relationer Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle...
Svar
19
· Visningar
2 913
Senast: Josseliten
·
Relationer Jag är en tjej, 36 år, som är gift och bor i hus men min man och en hund. Jag har haft ett långt förhållande tidigare och däremellan...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
18 630
Senast: rutans
·
Kropp & Själ Anonymt nick p.g.a. privata detaljer. Jag har under en längre tid upplevt problem kopplade till mina inre blygdläppar. De är ganska...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 693
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Det är kl att män inte alltid får den hjälp de behöver, men visst har det stått en del sista tiden om vilken skillnad det är för kvinnor...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 146
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Ska sälja min bostadsrätt och är lite nervös för har aldrig gjort det förut. Har ni på buke några tips kring vad man ska tänka på när...
Svar
10
· Visningar
872
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Inför fölning har jag försökt klura ut nåt smart sätt att hålla reda på hur länge det är ok att fölet inte tex diat, kissat. Jag har...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: Habina
·
Tjatter Spinoff på "Gulligaste djuret"! Vilket djur tycker du är läskigast? Jag hade lagt benen på ryggen om jag stötte på den här en mörk...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 145
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Jag har som små fettknottror på huden, framförallt på benen, men även armarna. Hur får man bort dem? Hur får man slät hud?
Svar
4
· Visningar
524
Senast: Wille
·
IT & mobiler Vill köpa trådlösa hörlurar och ha till träningen. Har aldrig haft trådlösa hörlurar tidigare. Tränar på gym och använder oftast en tom...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: Zebban
·
Relationer Pratade nyss med pappa, hans bästa vän sen 50 år tillbaka har somnat in… Pappa är väldigt väldigt ledsen, och pappa som aldrig fält en...
Svar
15
· Visningar
1 542
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Är det bu eller bä att fråga efter lön under en intervju? Eller bör man vänta tills man blir erbjuden tjänsten? När tar ni upp lönefrågan?
2
Svar
34
· Visningar
2 377
Senast: gulan
·
Fritid Har någon erfarenheter av att hyra kanalbåt (narrowboat) i UK, kanske specifika rekommendationer om bra uthyrare... eller om mindre bra...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: sjoberga
·
Samhälle Hade alldeles nyss varit ute hos hästarna och när jag var på väg tillbaka in blev jag fundersam på vilken stjärnbild det var som var så...
2
Svar
25
· Visningar
1 960
Hemmet Letat tapeter i flera veckor, velig som tusan, hittar inte rätt som passar huset och rummet och golvet etc. Sen ser jag denna bild...
Svar
15
· Visningar
1 342
Kropp & Själ Mitt hår är SÅ torrt :arghh: Skulle behöva ge det en dunderkur med hårinpackning. Vilken hårinpackning rekommenderar ni? Håret är ofärgat.
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Kratus
·
Mat Nu är vi här igen, i köket. En jävla soppa. Tacknämligt nog ibland! :) Frankt till saken: Hur tillreder ni er gröna ärtsoppa? Det är...
Svar
19
· Visningar
907
Senast: nejlica
·
Skola & Jobb Min närmaste chef frågade mig igår om jag skulle vara intresserad av att bi "manager", dvs ha en chefsposition i min grupp... vill jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 607
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Nu när jag är sjuk och jobbar hemifrån så märker jag hur jäkla skönt det är att jobba hemifrån. Vakna, promenera hundar, gå in och göra...
Svar
16
· Visningar
1 551
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp