Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räcker upp handen här med.. det skall göras här med.Jag ska rensa ut det sista stökiga rummet i mitt hus
Jag ska göra en köksträdgård och måla huset.Vad har ni för projekt i sommar?
Stort som smått, roligt som tråkigt.
Min psykolog tycker att jag behöver någon typ av projekt att fokusera på för att försöka ta mig igenom sommaren men jag är helt idélös och behöver lite inspiration
Jag tänker att alla typer av projekt är välkommet Det där med hitta ut-karta låter roligt, tack!Är det projekt som måste resultera i något fysiskt (typ; sticka en tröja) eller mer kanske beta av en lista med museer?
Två saker jag kommer på spontant som jag ska göra i sommar är att försöka ta så många check-points på en "hitta ut"-karta som möjligt, samt fortsätta beta av vandringsleder (allt ifrån någon timme till 2-3 nätter) i en vandringsbok jag fick i julklapp
Är det i morgon som årets värdar presenteras? Försöker hitta på hemsidan, men ser bara 31 maj som datum för när lyssnarnas val avslöjas..Jag brukar lyssna på sommar i P1 (men inte alla, struntar i de som inte fångar mig första fem minuterna). Det ska jag göra i sommar också.
Jag kommer pyssla med mina balkongväxter. Skörda kryddväxter så att plantan blir frodigare samtidigt som jag får örtiga måltider är en rolig, interaktiv och lättsam sak att göra.
Att sitta på balkongen och klappa kryddorna är en annan grej jag ser fram
emot.
Hitta sjöar i närområdet som är mysiga och med mycket naturkänsla, men lättillgängliga.
Men jag skulle aldrig vilja tänka på de grejerna som projekt. Det låter så uppstyrt och resultatinriktat att jag blir osugen. Eftersom målet är små fina stunder, med en glad manda (och glada växter) vill jag hellre tänka på det som saker jag väljer att göra, så fattar hjärnan lättare att det är görandet och upplevelserna det ger, snarare än slutresultatet, som är syftet.
Oj, det har jag ingen koll på!Är det i morgon som årets värdar presenteras? Försöker hitta på hemsidan, men ser bara 31 maj som datum för när lyssnarnas val avslöjas..