Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som rubriken lyder, vet någon vart jag kan köpa en mercedes stjärna att hänga på ett halsband, alternativt ett helt nytt halsband...
Svar
5
· Visningar
2 358
Äldre Grottor och gruvor tycker jag är intressanta att besöka, men jag är inte speleolog; jag ger mig inte in i okända grottor. De senaste...
2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: Butros
·
Äldre Hej! Skulle vilja läsa någon bok och vet inte riktigt vad jag ska läsa för något. Vore kul om någon kunde rekommendera något roligt :)...
2
Svar
30
· Visningar
2 034
Äldre Jag är på jakt efter en vit, halvlång täckjacka. Har varit ute på internet och kollat på diverse sajter utan att hitta något som passar...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: Mammadutt
·
Äldre .. vad tycker du om det? Nu uppmanas rödgröna att taktikrösta så att F! kommer in i riksdagen. Samtidigt uppmanas F! sympatisörer att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 336
Senast: enhorning
·
Äldre Får man posta youtubelänkar här? Om inte - sök på "The mountain" på Youtube och välj den andra filmen uppifrån. Glöm inte att ha...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Teilani
·
Äldre En dag så kom verkligheten ikapp moderaten Lars Sjöblom. Hoppas att det är fler moderater som vaknar upp ur sin narcissistiska dimma...
2
Svar
21
· Visningar
1 850
Äldre Vilket brott har begåtts för att media har tillgång till privat information gällande Åkessons privata inköp? Det är ju ingen offentlig...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 281
Senast: No1
·
Äldre Såg på TV4play att de sänder Scott and Bailey? Men visst är det gamla avsnitt som visas? Jag tycker att jag känner igen det. Google...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: tanten
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Nu börjar det bubbla ordentligt i grytan, valet närmar sig. Vad har ni för framtidsspaningar? Vet du vad du ska rösta på? Skiljer det...
39 40 41
Svar
807
· Visningar
43 620
Senast: MJLee
·
Äldre Ikväll läggs dom sista stenarna inför valet i SVT 1. Kommer Jimmie även denna gång att briljera mot Anna o Knutsson eller har dom gjort...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 793
Senast: Miljah
·
Äldre Jag och min sambo ska åka iväg 3 nätter till någon stad i Europa. Vi vill kunna flyga/bo billigt och äta gott och det ska helst finnas...
2
Svar
34
· Visningar
1 997
Senast: sjoberga
·
Äldre Vad har ni för tankar när det gäller iPhone 6? Tycker ni att den verkar bra? Kommer ni skaffa en? Kommer nog inte att skaffa den, utan...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 938
Senast: Hyacinth
·
Äldre Jag ska ner till Flyinge på Championatet och behöver boende för två personer. Har ni några bra tips på vart man kan bo? Det måste vara i...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: tanten
·
Äldre Centerns, "Nära nära dig", låter ju som Kristdemokraterna. Jag blir förvirrad av den. :confused: Vad tycker ni?
Svar
2
· Visningar
374
Senast: tolksele
·
  • Låst
Äldre Jupp skall gifta mig vartefter och vill ha tipps på bra bröllopssidor :)
Svar
3
· Visningar
515
Senast: lizan
·
Äldre Och då ska man ju bjuda på tårta. Har ni några recept på tårta som är så enkla att den näst intill tillverkar sig själv? Brukar köra...
2
Svar
35
· Visningar
4 948
Senast: MalinJ
·
Äldre ...när man får en slant över??? Visst är det "bra" att det händer just då, men jag undrar om fler känner igen mönstret? Sonens lägenhet...
Svar
12
· Visningar
1 177
Senast: Texaz
·
Äldre Hoppsan... Det är visst inte bara svarta fåret SD som har opassande åsikter. Igår sa Löfven 'zigenare' och idag avslöjas moderaten Jan...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 154
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Äldre Vad har hänt? Hittar inget längre, bevakade har försvunnit liksom nya inlägg. Vad har hänt?
Svar
3
· Visningar
581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka