@sjoberga gissar att @Mammadutt blev förvånad över att SDs reklam finns på bukefalos?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sjoberga gissar att @Mammadutt blev förvånad över att SDs reklam finns på bukefalos?
Men de jobbar på sin image. Senaste valfilmen i två editioner, med en bukefalist i spetsen:
Original:
"Titta vi har ickevita som kan intyga att det är dåligt med rasism. "
Känslan i filmen är typ att Åkesson visar upp sig med två lyckade exemplar.
Du anser, visst det förstått jag. Men så länge en överläkare sköter sitt jobb så..Jag anser helt enkelt att det finns vissa åsikter som är inkompatibla med att "sköta sitt jobb" i vissa verksamheter. I de flesta fall är det lite teoretiserande, för det lär vara få personer som vill jobba på tvärs mot det man driver som officiell kandidat för ett parti. Men i de fall det förekommer, är det otäckt. Och kan mycket väl vara skäl till att verksamhetschefen väljer att omplacera, ändra arbetsuppgifter eller i sista hand avskeda om det verkligen inte fungerar på någon post.
Bara fjortisar använder ie. firefox med adblock gör att vi vuxna slipper reklamen.Jag gissar att det är vanlig Google-reklam som ligger i det fältet och då styr inte Bukefalos vilka annonser som är giltiga. Och vi debatterar SD ganska kraftfullt och ofta här, så tyckte nog roboten att här passar en annons in. Ni kan ju alltid klicka på den så får SD betala ett par spänn till Google.....
Vad tycker du om psykologen som på dagarna ska hjälpa krigsfångar från Syrien och på kvällarna sitter och gör allt i sin makt för att skicka hem dem och stoppa dem vid gränsen? Är det Ok? Jag tycker inte det.
Bara fjortisar använder ie. firefox med adblock gör att vi vuxna slipper reklamen.
Vilken kategori tillhör du?
Det var många fd SD:are som fått uttala sig. Börjar det bli svårt att hitta aktuella uttalanden från partiledningen?Nu dök en ny slogan upp som faktiskt är riktigt bra för SD..
"Nolltolerans. På låtsas."
Ännu en faktaspäckad version av reklamfilmen.
Jag vet inte ens varför jag försöker men i alla fall:http://www.interasistmen.se/granskn...stiskt-fascistiskt-eller-nazistiskt-material/Det var många fd SD:are som fått uttala sig. Börjar det bli svårt att hitta aktuella uttalanden från partiledningen?
Oldie-nivåMen herregud vad är det här för nivå?
Jag vet inte ens varför jag försöker men i alla fall:http://www.interasistmen.se/granskn...stiskt-fascistiskt-eller-nazistiskt-material/
Intressant, Har SD en partiledning i varje län, varje kommun.
Hur många partiledare har de då?
Jag har för mig att de har en Führer och 1 partiledning, men jag kan ju ha fel.
Oldie-nivå
Att säga att fjortisar har ie är bara tramsigt och lågt. Hur du nu än vill försöka få det att låta som att du skrivit ett vettigt inlägg.Om man irriterar sig på reklamen på Buke kan det ju vara idé att göra något åt den?
Så man slipper den t.ex.
Om man irriterar sig på reklamen på Buke kan det ju vara idé att göra något åt den?
Så man slipper den t.ex.