Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och min pojkvän planerar en resa på cirka 1 månad i februari/mars. Valen står mellan Australien eller USA. I USA har vi isåfall...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: bejkonfis
·
Äldre Nu när Google svikit mig lite, så vänder jag mig till Buke istället... ;) Som rubriken lyder: Jag är på jakt efter T-shirt...
Svar
0
· Visningar
467
Äldre Jag bor i ett hus som stod klart 2010, hyresrätt. Alla lägenheter är förberedda för tvättmaskin och tumlare, men man får köpa själv...
Svar
11
· Visningar
2 086
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag har en uråldrig Sony Ericsson Xperia Active som jag älskar, men den håller på att ge upp nu o jag måste skaffa en ny mobil. Behöver...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Malin_L
·
Äldre Sett denna statusuppdatering på facebook: "Jag vet att ingen kommer att se min status, men ibland när jag är uttråkad så går jag till...
Svar
17
· Visningar
5 257
Äldre Jag och karln har helt tappat våran matmotivation. Varje dag är det "vad ska vi äta?" Vi söker hyfsad enkel mat (max 1 h att göra) som...
Svar
14
· Visningar
1 463
Senast: Duplo
·
Äldre Jag och en tjejkompis ska ut i Malmö ikväll å dansa och roa oss hade vi tänkt, men då ingen av oss kommer från Malmö, så har vi ingen...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Trott
·
Äldre Vad är närheten till centrum och affärer värt i förhållande till närhet till naturen egentligen? Jag har länge velat flytta ifrån min...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: hvala
·
Äldre Ramlade över en bild på en skog med hashtagen #dod. .. Nån som vet vad det står för?
Svar
9
· Visningar
1 647
Senast: pepp
·
Äldre För första gången i mitt liv är jag beredd att erkänna att Alex Schulman faktiskt har en poäng i det han säger. Nämligen att det nu är...
Svar
7
· Visningar
1 273
Äldre Nu i svallvågorna efter SDs framgångar tycker jag det är läge att diskutera definitionen av svensk essens och svenskhet vilket är vad SD...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 533
Äldre Jag har lite funderingar kring politik i relationer. Har du och din partner lika synsätt på politiken? Hur skulle du reagera om din...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 100
Senast: Nielaa
·
Äldre Är det någon som känner till en kvinnlig artist eller ett band med kvinnor som har ett namn som innehåller nån av färgerna röd, brun...
2
Svar
27
· Visningar
2 061
Senast: Mitrolle
·
Äldre Vi tänkte fira min födelsedag någonstans i Europa, sista helgen i februari. Någon som vill tipsa om prisvärda resemål? Vi gillar...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: nickan1
·
Äldre Vi ska in till Malmö imorgon kväll och tänkte passa på att äta när vi ändå är där, men eftersom vi alltid hamnar på samma ställe, så...
2
Svar
22
· Visningar
1 591
Senast: Saigon
·
Äldre Min käre bror är stugvärd i fjällen i 5 veckor. Han tjatar på mig om att komma upp och så vi kan vandra tillsammans ena vägen. Jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 294
Senast: Shaggy
·
Äldre Mina pengar börjar tryta och jag är på jakt efter billiga middagstips. Det får gärna vara lättlagat, för jag avskyr att laga mat. ;)...
Svar
18
· Visningar
2 184
Senast: Emuliiaa
·
Äldre Nu drar vi igång valvakan, wakka wakka :banana:. Den som har fått mest fokus i media är ju SD. S o M har ju synts mindre o resten...
41 42 43
Svar
856
· Visningar
38 351
Senast: tanten
·
Äldre Har ni tips på några trevliga och prisvärda lunchställen i Stockholm? Helst inte för mycket folk och ingen snabbmat. Ska ut och äta...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama