Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som titeln antyder, jag är desperat. Jag vägrar springa runt och hålla min telefon mot örat, dvs jag vill ha en blåtand. Det ska låta...
Svar
0
· Visningar
407
Äldre Hörde nyss begreppet fulvinsspår. VAD är det? Jag vet vad fulvin är, men vadå spår? :D Ser framför mig människor som börjar kräla på...
Svar
1
· Visningar
2 345
Senast: cherie
·
Äldre Jag är jättenyfiken, varför skulle någon tycka att föräldraförsäkringen inte ska vara individuell? Makar sambeskattas inte längre...
17 18 19
Svar
363
· Visningar
19 867
Senast: No1
·
Äldre Av någon anledning så har Berlin blivit staden som jag har besökt men aldrig har hunnit turista i. Jag åker till Berlin över helgen och...
Svar
0
· Visningar
464
Äldre ... det om någon hade en t-shirt med texten "SVENNE JÄVEL" på?
2 3
Svar
56
· Visningar
3 714
Äldre Ska strax till GeKås och började idag fundera på vad man "måste" ha därifrån. Självklart är det olika från person till person och vad...
Svar
14
· Visningar
3 951
Äldre Jag håller på och packar och har slut på återförslutningsbara plastpåsar och har inte riktigt tid att åka och köpa nya. Visst finns det...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Nassen som petade runt bland falläpplena förra natten, gör inte om det. Julskinka, korv , revbensspjäll och filé bitarna är väl redan...
Svar
10
· Visningar
1 184
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag behöver tips på dramafilmer. Jag är kräsen, ingen flamskomedi och inte rå thriller. Har sett en del men alla tips mottages tacksamt.
Svar
8
· Visningar
615
Senast: zarmino
·
Äldre Precis som trådens namn. Jag tror att min hy kommer att dö torrhetsdöden närsomhelst. Ni med torr hud, vad använder ni för extremt...
2
Svar
26
· Visningar
3 245
Senast: fridaxi
·
Äldre Jag är i akut behov av Bukes nätshoppingexpertis! Det är nämligen så att jag har snöat in på en viss typ av kavaj som jag vill ska se...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Ravishing
·
Äldre I natt upptäckte jag att vi även kan se Kanal9, MTV, Comedy Central (åtminstone i natt), Discovery, TLC, Nickelodeon, Eurosport och...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: sussisus
·
Äldre Ja, rubriken säger väl det mesta. Nu när det börjar bli kyligt ute börjar min ångest för vintern sakta komma krypande. Jag är...
2
Svar
25
· Visningar
4 212
Senast: Asko
·
Äldre Med en torr brunn är jag just nu maniskt intresserad av väder och nederbörd. Växlar mellan smhi och Yr. Bägge har en grannby som...
Svar
13
· Visningar
1 193
Senast: Inglorion
·
Äldre Inte vanliga sockar alltså utan långa lite varmare strumpor för höfthållare och då inte stay ups eller tunna nylon/nätstrumpor alltså...
2
Svar
20
· Visningar
1 764
Senast: Gnist
·
Äldre Står i tvättstugan hos oss att det är förbjudet med mattvätt. Varför? Och är det bättre att handtvätta mattor med ett plastliknande...
Svar
3
· Visningar
538
Äldre Säg mig, VARFÖR har ingen tråd om BB skapats ännu? Vad tycker ni om programmet osvosv?! :banana:
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Mela99
·
Äldre Om man vill spela in när man läser upp en bok, för eget bruk alltså, hur går man bäst till väga? Kan man göra det på datorn? Måste man...
Svar
2
· Visningar
504
Senast: Idahoe
·
Äldre Finns den? Jag har väldigt tjockt hår och varje gång det ska sättas upp i tofs har jag det enorma I-landsproblemet att hårsnodden inte...
2
Svar
32
· Visningar
14 406
Senast: twiga
·
Äldre Är det någon här som har en GoProkamera som kan berätta mer om skillnaderna mellan silver, white och black edition? Och vad innebär Hero...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama