DeadSerious
Trådstartare
@Petronella - Vet du någon svensk webbutik som säljer sådana? (länka gärna i pm i så fall) Försökte googla, men utan framgång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som är extremt frusen måste ha minst 10 varma tröjor under vintern att altinera med. Som exempel sov jag med sockar och byxor på inatt och ångrade att jag sov med en kortärmad tröja. Sen täcke och filt på det.
En tröja räcker inte långt för mig. Då skulle jag ju gå runt i samma dygnet runt hela vintern.
Ja, rubriken säger väl det mesta. Nu när det börjar bli kyligt ute börjar min ångest för vintern sakta komma krypande. Jag är fantastiskt frusen av mig och är nu på jakt efter riktigt varma tröjor som kan rädda vinterns hundpromenader och utomhusaktiviteter. Har ni några bra tips?
+ i kanten om tröjan är relativt nätt så att den får plats under min vanliga lättviktsdunjacka utan att knöla, men alla tips är av intresse
Jag har faktiskt exakt en av de tröjorna du nämnde här (köpt på Hötorget i Örebro dessutom ) och vill tillägga att ja, de är väldigt varma! Och fina.På julmarknader och liknande (Hötorget) kan man ibland köpa tröjor i alpackaull från sydamerika. Extremt varma och står dessutom mot regn och rusk (vilket även många andra ylletröjor som har fettet kvar gör).