Japp du kan beställa allt de har från hemsidanLush tycker jag om! Butiken jag brukade handla i lades dock ned, men man kan väl beställa från deras hemsida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp du kan beställa allt de har från hemsidanLush tycker jag om! Butiken jag brukade handla i lades dock ned, men man kan väl beställa från deras hemsida?
@tuaphua
Tack. Har inte alls haft koll på vad produkterna jag använder innehåller, nu har jag läst på och ska testa något utan mineraloljor
Tusen tack för alla tips!
Jag använder Boots no 7 serum protect and perfect intense. Men tycker inte att den räcker till riktigt som serum för fukt men den gör att huden ser bra mycket bättre ut än utan!
Har en rengöring som fungerar skitbra på mig, sedan jag började med den så har min acne försvunnit och jag slipper ha bölder i ansiktet!
Jag använder inte längre smink, utom maskara. I sådana fall är det primer som används av ett bra märke!
Clinique kan jag inte använda sedan jag fick hela ansiktet sönderbränt av mediciner och hudbehandling av en hudterapeut på en stor klinik i stockholm. Har känslig hy och behöver milda produkter.
Bodyshop har jag bara dåliga erfarenheter ifrån. Vågar man testa igen?
Lush tycker jag om! Butiken jag brukade handla i lades dock ned, men man kan väl beställa från deras hemsida?
Olivolja, helt oslagbart!Precis som trådens namn. Jag tror att min hy kommer att dö torrhetsdöden närsomhelst.
Ni med torr hud, vad använder ni för extremt återfuktande krämer? Min hy dricker nattcreme för väldigt torr hy 2-3 gånger om dagen. Sen återfuktande mask 2-3 gånger i veckan. Finns inte på kartan att använda dagcreme på dagen. Nu när det är höst så blir det såklart värre. Min hy blir torr, kliar och spricker.
Tips mottags hemskt gärna!
Vilken då? Jag har såna problem nu. Får vita ploppar och röda märken av ny och gammal akne.Har en rengöring som fungerar skitbra på mig, sedan jag började med den så har min acne försvunnit och jag slipper ha bölder i ansiktet!
Jag har struntat i alla dyra ansiktskränmer och använder Fenuril hudsalva. Finns på apotek i literspump om jag itne minns fel på volymen. Räcker väldigt länge, är lite fetare men när den torkat in känns det inte flottigt! Håller huden återfuktad. Om jag glömmer ta hudsalva svider huden och får lätt sprickor osv...Precis som trådens namn. Jag tror att min hy kommer att dö torrhetsdöden närsomhelst.
Ni med torr hud, vad använder ni för extremt återfuktande krämer? Min hy dricker nattcreme för väldigt torr hy 2-3 gånger om dagen. Sen återfuktande mask 2-3 gånger i veckan. Finns inte på kartan att använda dagcreme på dagen. Nu när det är höst så blir det såklart värre. Min hy blir torr, kliar och spricker.
Tips mottags hemskt gärna!