Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Eller vad man nu känner för att kalla dessa ljuvliga ting. Hösten är här med alla sina fantastiska färger och vackert väder men jag...
Svar
15
· Visningar
4 361
Senast: Saigon
·
Äldre Är det någon här som vet hur lång tid det brukar ta att få "God man"? På ett ungefär bara.
Svar
3
· Visningar
681
Senast: Blueberry
·
Äldre Har en bekant som behöver hjälp här och jag hittar inte det jag finner när jag googlar. Kan också tillägga innan någon undrar hur jag...
Svar
19
· Visningar
1 536
Äldre Jag behöver verkligen hjälp. :( Jag bor i en bostadsrätt och har en granne som röker som fan inne i sin lägenhet. Och det hade jag inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 382
Senast: nordtravare
·
Äldre Kära Buke, finns ättika i stor flaska (helst 1 liter eller mer) att köpa någonstans? Min googling ger noll i resultat.
Svar
12
· Visningar
5 900
Senast: sjoberga
·
Äldre Hur många kommer ni att dra i er :d
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Korven
·
Äldre Jag kommer att tillbringa en eller två kvällar i Varberg i helgen tillsammans med en god vän. Någon som har tips på något eller några...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Elina8
·
Äldre Jag behöver tips på vad man kan servera för frukost till någon med mjölkallergi. Några olika alternativ, något gott och enkelt
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: trazel
·
Äldre Vad gör att du uppskattar en videoblogg? Vad är avgörande för dig om du börjar följa en videobloggare? Vad vill du se? Andra tankar...
Svar
15
· Visningar
1 059
Senast: McFlurry
·
Äldre Det är chips med 60% mindre fett som är luftpoppade (ej friterade) och består av tapioka, vete o potatis. Finns i 3 sorter och jag...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: Kviga
·
Äldre Jag flyttade ifrån mina mattpiskor för några år sedan. Nu skulle jag behöva en och har letat i den vanliga affärerna. Hittar inte! Är...
Svar
19
· Visningar
3 536
Senast: Derivata
·
Äldre Jag vet inte riktigt om jag lägger den här tråden rätt nu men jag testar :) Jag håller på att göra ett schema för mig och de andra...
Svar
5
· Visningar
643
Senast: lisa412
·
Äldre Precis, dessa förbannade badrumshyllor! Inte vilka hyllor som helst heller utan såna man klämmer fast mellan golv och tak - var hittar...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: gul_zebra
·
Äldre Trillingnöten ska bort:mad:
2 3
Svar
55
· Visningar
3 316
Senast: Halmbal
·
Äldre Vill ni tipsa om julmarknader runt siljan eller någon annan stans i landet som är värt ett besök :)
Svar
4
· Visningar
475
Senast: Io
·
Äldre Blev erbjuden ett kontrakt på en lägenhet men verkar nu inte få den, bli av med ett stort antal köpoäng samt bli spärrad från att söka...
2
Svar
22
· Visningar
2 548
Senast: tolksele
·
Äldre Jag behöver hjälp från Bukes modelejon! jag har blivit bjuden på en fest med blues/new orleans tema och jag kan inte riktigt få grepp...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Trott
·
Äldre utanför. Nusrafronten sade vidare att de USA-ledda flygattackerna är ”ett krig mot islam” och att man kommer att slå tillbaka mot de...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 872
Äldre Snart blir det sådär orimligt kallt igen. Går redan i supertjock halsduk och kort dunjacka åtminstone på morgonen. Jag dödade min gamla...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Elina8
·
Äldre Mitt barn fyller ett i början på november och självklart har vi bestämt oss för att detta ska firas med pompa och ståt (först barnkalas...
Svar
0
· Visningar
617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka