Bättre att de dör än att jag riskerar att brinna inne pga dem.Vi har inte ens dödsstraff i Sverige, du kanske vill införa det?
Ja, jag har råkat ut för att en granne försökt elda ner huset jag bott i medelst rökning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bättre att de dör än att jag riskerar att brinna inne pga dem.Vi har inte ens dödsstraff i Sverige, du kanske vill införa det?
Tja, jag bodde under en 97-årig tant som då och då berättade att hon somnat efter att ha satt på en av spisplattorna.Bättre att de dör än att jag riskerar att brinna inne pga dem.
Ja, jag har råkat ut för att en granne försökt elda ner huset jag bott i medelst rökning
Ska du avrätta hela svenska befolkning i juletider då också?Bättre att de dör än att jag riskerar att brinna inne pga dem.
Hur kunde min bostadsrättsförening få igenom det då?
Ja jag skrev ju det, ingen har överklagat beslutet och utsatt det för en rättslig prövningOch om en inflyttande klagar på det beslutet, och går till domstol kommer sannolikt beslutet att kunna rivas upp igen.