Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det någon som håller på med fonder här? Jag har lite men är inte jätteintresserad. Nu har de börjat gå ner visst och jag funderar...
Svar
19
· Visningar
1 003
Senast: sassiball
·
Äldre Jag kan väl inte vara den enda långa människan (185 cm) i denna delen av världen som har problem att hitta byxor som är långa nog...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: iNHALE
·
Äldre Vet någon var man kan få tag i kransstommar i Stockholmsområdet? Hittar ingenting på plantagen/blomsterlandets hemsida och har ingen...
Svar
9
· Visningar
2 884
Senast: lady_vip
·
Äldre Har precis upptäckt att min Iphone 5s har inbyggda filter i kameran, så att man kan ta bilder med filter på en gång. Men om man ska...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: bejkonfis
·
Äldre Jag har tydligen köpt en tvättmaskin som krånglat och inte centrifugerar om man har för lite tvätt i. Jag lever själv och ofta tvättar...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
22 204
Senast: Lilla
·
Äldre Finns det ngn särskild klädkod i rätten? :confused: När man ska till tingsrätten för ett ärende, tvist i en husförsäljning där köparen...
2
Svar
20
· Visningar
3 366
Senast: Görel
·
Äldre Har ni några tips på hur man får rent duschdraperiet när man kör det i tvättmaskinen?
Svar
18
· Visningar
1 140
Äldre Vår planerade resa till Turkiet utgick när sambon hamnade på sjukhus... För att hålla modet uppe behöver vi en ny resa att drömma om...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Sandra78
·
Äldre Trots regeringskifte så blir det inga betydelsefulla skattehöjningar som drabbar mig :D. Jag varken snusar eller röker. Sänkt skatt för...
Svar
11
· Visningar
793
Äldre Skulle behöva lite tankar och tips kring detta så allt blir rätt. Min lägenhet är uppsagd till sista oktober men jag kommer flytta redan...
Svar
10
· Visningar
5 432
Senast: Piek
·
Äldre Nu när mörkret faller på är det hög tid att utrusta sig med nya reflexer! Jag köpte en Rosa Bandet-reflex på apoteket i onsdags och har...
2
Svar
35
· Visningar
2 041
Senast: Rosett
·
Äldre Vet inte riktigt om denna tråd är placerad på rätt ställe, men jag kör ändå! Jag undrar om man måste skriva ut sin bokningsbekräftelse...
Svar
1
· Visningar
427
Senast: _Peplis_
·
Äldre Ja, alltså, hur gör man? Tänk tex hundpromenader och liknande, något där det bästa är att ha rejäla kängor, mjukisbyxor (eller annat...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 267
Senast: Red_Chili
·
Äldre Låter ju bra, men hur funkar det egentligen? datafirman som kommer och gör jobb på sjukhuset kommer förmodligen att ta samma priser med...
Svar
16
· Visningar
908
Äldre Vill gärna ha lite tips på vad man kan hitta på i trakterna runt Nerja i början på November. Jag åker ner med min mamma (som hyr...
Svar
4
· Visningar
616
Senast: Jeps
·
Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 532
Senast: DeadSerious
·
Äldre Kom att tänka på en sak när jag skrev i en annan tråd... Varför heter det "arbetsgivare" och "arbetstagare" med den betydelse som vi...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: sjoberga
·
Äldre Hur får vi fler busspassagerare att använda bälte i bussen när det finns? Sen 1/1 2004 är det lag på att använda bälte i buss om bälte...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 112
Senast: mamman
·
Äldre Idag satte jag mig i ett litet dilema och funderar nu på hur det ska lösas på enklast möjliga sätt. Min hönsbesättning behöver en ny...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 517
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag var nära att bli påkörd av en cyklist idag. Bakifrån. Han anser att jag bara gick rakt ut utan att se mig för. Jag anser att han...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 828
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!