Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Inspirerad av @escodobe, och för att jag inte vill ta upp den tråden, så startar jag en egen i samma ämne. Min dotter, min mamma och...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 469
Senast: hastflicka
·
Äldre Det tycks vara aronians år i år. Överallt ser jag bär i planteringar och de är större än jag någonsin tidigare sett. Det finns flera...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: Butros
·
Äldre Har fått bredband till fastigheten äntligen och funderar nu på IP-TV. Hur funkar det? Betalar man sin avgift till Radiotjänst som...
Svar
6
· Visningar
680
Senast: sdman
·
Äldre Jag ska ev. iväg på en fest med 70-talstema. Jag har inte en jättestor budget, men skulle gärna vilja göra det så bra som möjligt ändå...
Svar
19
· Visningar
12 276
Senast: mamman
·
Äldre Så här är det: efter en helvetisk period med sjukdom, arbetslöshet och skuldsättning, har jag lyckats ta mig tillbaks till ett...
Svar
9
· Visningar
1 142
Senast: Lppp
·
Äldre Det var länge sedan jag såg tecknad film på bio, men "Muminfamiljen på Rivieran" kommer jag inte att kunna motstå. Redan figurerna i sig...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: Snurrfian
·
Äldre Vad är eran kunskap? Vet ni varför den uppkom? Vet ni vad som hände under krigsåren? Ja vad vet ni egentligen? Vad vet era vänner och...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 204
Senast: Hussen
·
Äldre Jag vet att ni är väldigt många här inne som skriver. Och jag vet att det funnits en författartråd men nu hittar jag den inte, så den...
2
Svar
27
· Visningar
1 946
Senast: Cambrie
·
Äldre James Blunt i Linköping. Äntligen, har varit på några konserter förut med vederbörande och de har hittills varit alldeles superbra. Bra...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: honung
·
Äldre Vi har fått ganska mycket rådjurskött och jag funderar på att göra pulled rådjur, jag undrar om någon här på buke har erfarenhet av det...
Svar
0
· Visningar
2 400
Senast: pannkaka
·
Äldre Hej, alla GBG-bukare :) Jag, tillsammans med jobbet, ska åka på studieresa ner till göteborg nästa vecka och vill väldigt gärna ha tips...
Svar
2
· Visningar
607
Senast: Ramona
·
Äldre 2009 fick Obama Nobels fredspris trots sina krig i Irak och Afghanistan. Att man satt i containrar i USA och bombade folk på andra sidan...
Svar
7
· Visningar
616
Äldre Så pinsamt, men jag fattar inte matte, dyskalkyli big time. Och nu behöver jag bara hjälp med en enkel fråga. Hur många kvm kan ett...
Svar
5
· Visningar
582
Äldre När det gäller mat - vad väljer du i första hand (om det inte går att kombinera); närproducerat eller ekologiskt. Motivera gärna, jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 026
Senast: athena
·
Äldre Hej mina vänner! Nu söker jag snabba råd! Ska bjuda vänner på en god fredagsmiddag i morgon. Har tagit upp en bit högrev ur frysen som...
Svar
10
· Visningar
1 343
Senast: Hermelin
·
Äldre Bilen gick sönder och de kan inte hjälpa oss innan imorgon. Så sitter fast i Skövde. Någon som vet vart jag kan bo snorbilligt...
Svar
13
· Visningar
1 264
Äldre Jag har i hela mitt liv varit kund hos Nordea, liksom min mamma och hennes föräldrar och vi har alltid varit nöjda med hur de har bemött...
Svar
14
· Visningar
2 313
Senast: Butros
·
Äldre SD:s hjälporganisation – visst finns det muslimer som lider, men vi hjälper bara kristna...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: mandalaki
·
Äldre Finns det sådana aktiva? är det någon här som är medlem i någon? Jag är väldigt friluftsintresserad, gillar hajker, skulle verkligen...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Whirlie
·
Äldre Om ni läst; vad? Och vad tyckte ni?
Svar
0
· Visningar
320
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama