Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon mer som tittar på den serien? Följer den på swefilm, är på säsong tre nu och hoppas fjärde kommer snart :p
Svar
5
· Visningar
535
Senast: EmmaN
·
Äldre Jag har köpt en ny klänning och är sådär nöjd med den, den är lite för stor, lite för vit och lite för färggrann. Andra klänningar från...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: Lobelia
·
Äldre Vad tycker ni är snyggast traditionellt gult ljus på en ljusslinga för balkongen eller blått? Jag gillar den blåa, men det blir dubbelt...
Svar
12
· Visningar
699
Senast: Idas
·
Äldre Är Telenor och 3 likvärdiga som operatörer? Bor och rör mig i stan så täckningen borde vara ungefär samma. Vilka andra parametrar kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 486
Senast: honung
·
Äldre Jag inbillar mig att jag sett/hört/läst att man inte ska ha autogiro på det konto som är kopplat till kortet. Påstådd anledning minns...
Svar
7
· Visningar
632
Senast: nickan1
·
Äldre På lördag ska jag utföra en konditonstest, ska springa 3 km på 15 minuter på trav/galoppbana. Det kan tyckas lätt, men för något som...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 795
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Ja, är det någon som har det? Jag försöker hitta en vettig för att hålla maten varm, men det finns ju typ bara såna avlånga och där...
Svar
9
· Visningar
6 837
Senast: MM
·
Äldre Funderar på att åka upp och fjällvandra. Är inte i någon superkondis och vill ha leder därefter, eventuellt att dottern följer med...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Cambrie
·
Äldre Hej! Ja nu har det gått ett helt år jag har varit på buke! Jag har varit aktiv genom läsande i princip varje dag och det har väl blivit...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: LillaMusse
·
Äldre Jag har aldrig använt mig av dem innan när jag skickat saker, men ska ev. sälja ett bilgaller nu och tänker att de borde vara smidigast...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: canine
·
Äldre Kanske världshistoriens dummaste fråga, men vart ska man ställa den om inte på Buke. Är det möjligt att blockera en person på Facebook...
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: Niyama
·
Äldre Har länge funderat på att köpa en men har provat en för länge sen och den vibrerade och lät så mycket att det kändes som en borr. :yuck...
Svar
12
· Visningar
1 688
Äldre Om jag postar nått i en sluten grupp jag är med i, kan mina vänner som inte är mer i den gruppen se det då?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 714
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja, jag är otroligt slarvig, det är bara att konstatera :-( Jag försöker ha koll och ha rutiner, men jag misslyckas ständigt och tappar...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: Petruska
·
Äldre Hej. Jag har bara en liten fråga. Har en låt som sitter i huvudet som jag inte kan hitta. Kanske den tagits bort överallt eftersom det...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: mandalaki
·
Äldre Vänder mig hit för att bolla lite angående fakturan jag nyss fick att min byggare. Fakturan ser ut såhär: Arbete 4000:- ROTavdrag...
Svar
4
· Visningar
648
Äldre I några veckor har en rävunge tassat runt i byn. Som rävungar är mest, dvs tämligen nyfiken och orädd. När grannen satt på utedasset...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 924
Senast: morgaine
·
Äldre Ja, helt spontant, out of the blue, tänkte jag höra om det finns några som har lust att ses? Jag är baserad i Lund men är rätt rörlig...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 917
Äldre Tycker ni denna borste är bra eller dålig. Funderar på att köpa en nock off på den iochmed att det blir lika dyr som en vanlig hårborste...
2
Svar
26
· Visningar
2 938
Senast: Blueberry
·
Äldre Så jag tänkte ge ett varningens finger till er som köpt ljus i glasburkar då mitt precis exploderade:mad: troligen blev glaset för...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: emlem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama