Fråga om Facebook

@Gnist , du måste ha dolt den feeden. Jag har gjort det för längesedan, fråga mig inte hur bara men jag vet att jag var så irriterad på den att jag tog reda på hur jag skulle ta bort den. Hur jag nu gjorde.
Man klickar på Chatten längst ner till höger, väntar lite och sen kommer det där lilla kugghjulet upp (Står "Alternativ" om man håller markören ovanför) och där klickar man och väljer "Dölj sidofält".

Mvh
Hatar sidofältet.

Man klickar på Chatten längst ner till höger, väntar lite och sen kommer det där lilla kugghjulet upp (Står "Alternativ" om man håller markören ovanför) och där klickar man och väljer "Dölj sidofält".

Mvh
Hatar sidofältet.
Så var det nog ja. Tack vare att jag tog bort den där besparade jag mig ytterligare bitmärken i mitt tangentbord. Jag kommer ALDRIG att ta fram den igen! :mad:

Mvh
Hatar sidofältet.

Fast det enda som händer då är att man minskar ner chattlistan :)

Hos mig står det bara chattalternativ där, inget om sidofält. :cautious:

Jag får bara upp alternativ som påverkar om chattlistan syns eller inte. Ingen minifeed kommer upp här.

Och ja, jag kollade nyss..

Hos mig står det bara chattalternativ där, inget om sidofält. :cautious:
Så märkligt.

Såhär ser det ut hos mig:

toomuch_zpsc99acabe.png

Kanske beror på vilken version man har, eller nåt?

@honung Mohahahaha :devil: ;)

Så märkligt.
Kanske beror på vilken version man har, eller nåt?

Såhär ser det ut för mig när jag klickar på kugghjulet, så ingen minifeed finns och jag är rätt säker på att jag aldrig haft nån heller faktiskt, för nått sån där realtidsalternativ som du har längst ner finns inte och har aldrig funnits som alternativ.

chatten_zps5be3ce2e.jpg

Jaha. Nån sån mini har inte jag heller. Minns inte att jag har döljt den heller. Skumt.
Och klickar jag på kugghjulet (dölj sidofält) försvinner bara chatten.

@niphredil Har du så att chattlistan är uppe till höger hela tiden? Mina syns bara om jag klickar på chatten.

För att se chattalternativen måste jag först klicka upp chattlistan och sen på kugghjulet högst upp till höger. Men där står inget om sidofält...

@niphredil Har du så att vännerna i chatten är uppe till höger hela tiden? Mina syns bara om jag klickar på chatten.
Nä, de syns vanligtvis inte, men jag var tvungen att klicka upp den för att få fram kugghjulet. Vanligtvis står det bara Chatt (antal inloggade).

Har inte heller någon minifeed. Har aldrig sett någon sådan heller. Tycker också att de vars fb-sidor jag sett, har haft likadant som jag har. Konstigt! Undrar bara varför man har olika :confused:??

Alltså hos mig har kugghjulet bara med chatten att göra. Men längst till höger uppe i mitt minifeedfält så har jag en pil med ett "tak" över. Om jag sätter min markör där står det dölj realtidsrutan. Klickar jag där försvinner rutan helt, alltså blir inte bara mindre. För att få fram den igen måste jag däremot klicka i chattrutan och sen på kugghjulet och trycka på visa realtidsrutan.

Edit: Jag har också alternativet dölj sidofältet, då försvinner hela högra sidan alltså både realtidsrutan och chatten.

Personligen tycker jag minifeeden är lite rolig. Man kan få se stories och bilder annat som inte visas på sin egen feed men som andra personer är intresserade av och liknande. Men ja gränsen till stalker beteende är ju hårfin =)

Och förövrigt som någon påpekade här ovanför minifeeden kallas tydligen realtidsruta.

mvh Lotheb

Jag fick ta till Google för att få förklaring, jag har för liten aktivitet på mitt konto :confused:. Därför syns inte rutan:D.
Fan trot

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
628
Senast: Soffan74
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 811
Senast: mars
·
Samhälle Samhället måste förvalta den tillgång som begåvade barn utgör. Det är ju de barnen som skall bli morgondagens forskare och experter. Som...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
4 715
Senast: Inte_Ung
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka