Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den jävla PMS:en slår till idag med full kraft utan förvarning.... Jag blir så jäkla tvär så jag knappt orkar med mig sjäv...
2
Svar
20
· Visningar
1 609
Senast: Karma
·
  • Låst
Äldre Svt har klippt bort ordet "negerkung" i Pippi Långstrump för det anses som rasistiskt. Jag har inte ens reagerat på att det skulle ha...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
24 582
Äldre Är det någon som har koll på hur man billigast skickar ett paket (storlek flyttkartong) till Norge (kring Oslo)? Jag har försökt söka...
Svar
0
· Visningar
351
Senast: Cloudberry
·
Äldre Jag står med den stora skoputsardagen, då sommarskorna ska smörjas in och läggas undan, och vinterskorna plockas fram och impregneras...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: Cha9
·
Äldre Det blir mer spännande än man tänkt sig ibland.. Ska släppa ut hunden för en nattkiss. Öppnar dörren - där står ungräven. Och tittar...
2
Svar
24
· Visningar
10 497
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 874
Senast: martha
·
A
Äldre Har idag läst artiklar som handlar om stress, det är väldigt intressant och det är bra att det lyfts fram mer då detta gör att många...
2
Svar
33
· Visningar
2 761
Senast: Pallen
·
Äldre Nu är jag trött på bilar igen. I synnerhet min bil som bara strular. I augusti började plötsligt check-enginelampan i bilen att lysa...
Svar
15
· Visningar
8 185
Senast: nyttnick
·
Äldre En tjej jag har vuxit upp med och tycker om har drabbats av cancer. Det är en aggressiv sådan som sitter på ett knepigt sätt i huvudet...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Tass
·
Äldre Jag har fortfarande inte uppdaterat min iPhone 4S till iOS 7, men lär nog bli tvungen att göra det snart... Det jag dock undrar är...
2
Svar
22
· Visningar
1 720
Senast: rubytoo
·
Äldre Jag googlar och googlar utan träff. Jag bor i ett område där vi har en samfällighet. Till den hör bland annat ett par gräsmattor som...
2
Svar
35
· Visningar
2 475
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Lägger tråden på senior i hopp om fler svar. Jag är på jakt efter en ny bil och har hittat en i bra prisklass som ser riktigt fin ut...
2
Svar
25
· Visningar
2 622
Senast: Girasol
·
Äldre Igår satt jag här hemma, förkyld och hade tråkigt och klickade runt på play-kanaler på datorn. Där hamnade jag på Svenska...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 304
Senast: Fagelungen
·
Äldre Som student är det här med ekonomi en ganska central punkt i livet. Jag har i nuläget ett dokument i word där jag för in alla mina...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: FadeAway
·
Äldre Fick detta på mailen och undrar om någon går på sånt här längre och betalar in summan det som står nästan längst ner " m, de enda pengar...
Svar
5
· Visningar
1 474
Senast: Billy
·
Äldre Trots att jag flyttat till grannkommunen, så kommer jag nog förmodligen alltid tycka att min hemkommun har det finaste polishus jag...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: Bexzor
·
Äldre Kommer någon ihåg vem som stal blåbärspajen i boken "vem stal blåbärspajen?" Har sökt förgäves på nätet men hittar inte svaret.
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Sam
·
Äldre Här är en till ny användare, Sandra heter jag :) Som gammal hästägare har jag i det tysta läst oräkneliga trådar är på buke, men först...
Svar
14
· Visningar
1 124
Senast: Anna
·
Äldre Men hur? Vad säger ni, skulle page kunna vara något? Skulle behöva kapa av bra mycket för hårets skull. Så ser jag ut :p Håret...
Svar
14
· Visningar
2 626
Senast: Elina8
·
Äldre Vad gör ni som inte gillar att flyga? Skiter ni i det och håller er på backen eller biter ni ihop och kliver in i plåtröret på darriga...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 417
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar