Häxan surtant....

Fanskapet varje månad.. Där sitter man och äter choklad till frukost och undrar varför man är så fruktansvärt jävla sur.

En liten klassiker från mitt jobb var när det var en riktigt dålig vecka och min snälla manliga kollega på knagglig svenska försöker fråga om jag är arg och jag frågar varför han tänker det. Stackaren mumlar något om mitt ansikte, lär ha sett ut något i stil med djävulen själv och fräser "Är det något fel på mitt ansikte!!?".

Någonstans ungefär där blev det fnissdags. Ack dom hormonerna alltså..

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
918
Senast: soom
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
IT & mobiler Hjälp! Sitter på jobbet med en jäkel till excelblad som jag kämpade och googlade med hela eftermiddagen igår och har inte lust med att...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama