Buketräff i Skåne? Typ nästa helg?

Dags att ta tag i saker och ting. Jag ska på fotboll imorgon men är fri som en fågel därefter, alltså från ca 16-tiden. Är med på nästan vad som helst och vill vi inte ränna runt utomhus, med tanke på vädret, så kan vi absolut vara hemma hos mig. Då måste jag dessutom pressas till att städa vilket inte skadar :angel:
Dock har jag en hund, världens snällaste kan bland annat @Wingates intyga, så hundallergiker får det nog svårt.

@Araminta
@Hazel
@GardenAngel
@Torktumlare
@OutOfService
@Koltrast
@Praeterea

Dags att ta tag i saker och ting. Jag ska på fotboll imorgon men är fri som en fågel därefter, alltså från ca 16-tiden. Är med på nästan vad som helst och vill vi inte ränna runt utomhus, med tanke på vädret, så kan vi absolut vara hemma hos mig. Då måste jag dessutom pressas till att städa vilket inte skadar :angel:
Dock har jag en hund, världens snällaste kan bland annat @Wingates intyga, så hundallergiker får det nog svårt.

@Araminta
@Hazel
@GardenAngel
@Torktumlare
@OutOfService
@Koltrast
@Praeterea
Ja, hon är en riktig mysig en :D
Jag tycker det låter som en utmärkt idé, jag måste bara 1. sova ett par timmar & sedan till hästen en sväng, men efter 18.00 borde jag kunna ses. Men om inte annat kan jag trilla in lite senare än er andra :)

Om vi ska köra knytkalas så är kanske tacos bra? Då kan ju alla äta. (Eller finns det någon som inte äter tacos? Det går ju utmärkt att variera.)

Ska vi säga 18?

Har varit iväg med jobbet i veckan och haft lite dålig koll på buke..
Hänger jag med rätt nu så kan det serveras tacos hos @LadyCovergirl imorgon vid 18?
Jag tycker att det låter som ett utmärkt förslag! :)

@Praeterea Det är mitt förslag :)

Vad vill folk ha på tacosbordet?

Tortillas
Hårda skal?
De nya mjuka stå-skalen?
Köttfärs med kryddor
Ost
Rödlök
Gul lök
Majs
Tzatziki
Salsa
CF paprika&chili
Tomat
Gurka?
Sallad?
Egna förslag?

Tacos låter jättesmarrigt! Jag föredrar tortillas, mest för att de hårda är så svåra att äta.... Kan ta på mig att köpa dem och köttfärs med tillhörande kryddor.

Hur gör vi med dryck? Alla tar med det de själva vill dricka?

Och kl 18 blir toppen :-)

Tortillas och ingen köttfärs... ;) Men jag kan ta med veggiefärs.
Sambon rekommenderar banan till tacos, jag har aldrig provat, men det ska tydligen vara gott..... O_o

Även jag föredrar tortillas så om ingen protesterar så tar vi tortillas.
Veggiefärs :eek: ;)
Dryck är nog enklast att ta med själv :up:

Listan ser således ut såhär:
Tortillas - Araminta
Köttfärs med kryddor - Araminta
Ost - LadyCovergirl
Rödlök - LadyCovergirl
Gul lök - LadyCovergirl
Majs - LadyCovergirl
Tzatziki - LadyCovergirl
Salsa - LadyCovergirl
CF paprika&chili - LadyCovergirl
Tomat - LadyCovergirl
Veggiefärs - Praeterea
Banan - Tar du med det @Praeterea ?
Gurka?
Sallad?
Egna förslag?

Om det är fler som vill komma så är det fritt fram att ta av "mina" tillbehör så länge man meddelar det här senast 15.00 imorgon.
Ni som vill komma får PM:a mig så får ni adress och telefonnummer :)

Jag är fortfarande på :) är ganska kräsen men kan köpa med mig såna där tortilla chips? det brukar funka iaf. Jag är inte riktigt i form just nu (kroniskt sjuk) men jag kommer gärna en stund men kanske inte stannar så himla länge :)

Hej på er! Känner att jag har varit lite m.i.a. Eventuellt kommer jag inte komma ikväll :( För jag vet inte om jag kommer orka, helt enkelt. Jobbat dubbelt i veckan och kommer jobba dubbelt söndag-onsdag, dvs 8-20.
Men jag hoppas jag ska kunna peppa igång idag och kanske komma upp till er någon/några timmar iaf!!

Jag hör av mig under dagen! <3

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka