Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är en jeansnazist. Har oerhört höga krav på passform, material, färg och utförande, och en gång vid varje blå måne hittar jag ett...
Svar
10
· Visningar
1 029
Senast: WS6
·
Äldre Nu kör vi! Söder blir överkörd i NRK...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
12 649
Senast: Trani
·
Äldre Edit, onödig tråd, troligen lokalt på min dator
Svar
15
· Visningar
776
Äldre Jag behöver en riktigt varm jacka till vardags, men den skulle hemskt gärna få se okej ut också! Formsydd så att höfter får plats utan...
Svar
5
· Visningar
963
Äldre Det finns 847 övergivna spökhus runt om i landet enligt lantmäteriet. Intresset för att köpa ett spökhus har blivit en trend. Det är det...
2
Svar
25
· Visningar
4 879
Senast: sthu
·
Äldre Jag halkade ur SGI-systemet när jag valde att vara hemma och ta hand om våra barn medan de var små. Det var ett medvetet val och jag har...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: ameo
·
Äldre Jag och sambon åker snart till London. Vi är där fredag till måndag och skulle vilja ha tips på bra restauranger att äta middag på...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Crossline
·
Äldre Utan något nytt(?) material som skulle vara ännu bättre. Någon som vet vad jag pratar om? Såg reklam på TV ett tag sen om dessa jackor...
Svar
14
· Visningar
2 337
Äldre Jag har ätit COOPs Gouda hur länge som helst nu och tycker det kan vara dags för lite variation. Har ni några tips? Det får inte vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 629
Senast: rtf
·
Äldre Förstår ingenting. En avlägsen facebookbekant länkade till följande tidningsartikel...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 564
Äldre Jag har tittat en längre tid på lägenheter och tycker det skiljer sig prismässigt en del. Undrar därför vad betalar ni för era...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 449
Senast: Io
·
Äldre Jag har ju en "ny" bil sedan några månader. Igår var första gången jag körde den i mer ihållande regn. Jag satte vindrutetorkarna på max...
2
Svar
21
· Visningar
2 331
Senast: Paddington
·
Äldre Vilka har ni läst? Vilka rekommenderar ni? Vilka bör undvikas? :) Jag letar ständigt efter nya böcker, men det är så svårt att välja i...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 256
Senast: Wingates
·
Äldre Alla mina facebookvänner har hamnat i telefonboken! Hur i hela fridens gryning får jag bort dem därifrån? Har en Samsung Galaxy S4.
Svar
1
· Visningar
419
Senast: bumpo
·
Äldre Ska bjuda på tjejmiddag i helgen och lovat att laga vegetariskt. Jag var själv veggo i sju år tidigare och äter fortfarande mest...
2
Svar
28
· Visningar
2 464
Senast: Ramona
·
  • Låst
Äldre Jaha jag hittade ingen diskussionstråd om detta. Hur ser ni på saken? Jag känner mig jättekluven. Senaste året har det ju exploderat...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: lizan
·
Äldre Visst går det att länka till en sajt utan att bidra till sajtens klickstatistik? Isåfall, hur?
Svar
6
· Visningar
771
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja, eller vad heter det? Jag kallar det drock, när det är en krage med början till tröja som man sätter under jackan/tröjan. På jobbet...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 436
Senast: Ninnurur
·
A
Äldre Spinofftråd och idéer om vad som kan göras den dagen landet angrips-blockeras av en fientlig armé. En bra början är ju att läsa detta...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 541
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag och sambo åker till Tällberg imorgon för att bo på spahotell (:love:) men incheckningen är inte förrän 15 på eftermiddagen och vi...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.