Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag gillar filmer och serier såsom Nashville, sweet home Alabama, Livet går vidare, Hart of dixie osv. Filmer/serier som utspelar sig i...
Svar
4
· Visningar
643
Senast: Icefire
·
Äldre Nu är det ju snart halloween med sina underbara maskerader! Har ni några fina dräkter planerat, eller hur ska ni spendera eran helg...
2
Svar
37
· Visningar
4 074
Senast: Idas
·
Äldre Ja jag ska nog slå till och äntligen köpa en ny cykel. Men vad ska man välja? Jag har bara haft "vanliga" cyklar med max tre växlar men...
2
Svar
24
· Visningar
2 102
Senast: Idas
·
Äldre Min åsikt är att det INTE ska tillåtas! Är man dömd för så grova brott så ska man sitta av tiden/behandlingen (om man ens ska bli...
36 37 38
Svar
745
· Visningar
35 667
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Hur reagerar ni på väskkontroll i butik? Det blir allt vanligare med informationsskyltar som hänvisar till värdeskåp alternativt...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 841
Senast: SiZo
·
Äldre Varning för långt och rörigt inlägg :p Jag har alltid haft svårt för barn. Väldigt svårt. Vi snackar panik. Har aldrig varit speciellt...
2
Svar
21
· Visningar
3 492
Senast: Grazing
·
Äldre Dagens i-landsproblem! Jag ska bränna en (för mig) ohemul summa på en ryggsäck. Jag har ett presentkort på 1500kr som bränner i fickan...
2
Svar
21
· Visningar
3 969
Senast: mino
·
Äldre Ni som varit i Sälen v. 50 och åkt skidor, hur mycket snö var det då? Och hur många backar var öppna?
Svar
3
· Visningar
558
Senast: Emmae__
·
Äldre Vågar man åka till kanarieöarna i början av januari, eller regnar och fryser man bort? Vilken av öarna är säkraste kortet vad gäller vädret?
Svar
15
· Visningar
10 060
Senast: nickan1
·
Äldre Ja, så visar min dator inläggen från mina slutna Facebook-grupper sedan igår kväll (möjligtvis tidigare, men det var på kvällen igår som...
2
Svar
35
· Visningar
10 874
Senast: bettysmatte
·
Äldre Som rubriken säger; jag behöver hjälp med att hitta en bra (inte alltför dyr) restaurang i Karlstad. Jag hade siktat in mig på Munken...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: daymint
·
Äldre Ja, som rubriken säger, när är det ok att slänga kläder? När man tröttnar? De är slitna? Noppriga, med hål eller bara trötta resårer i...
2
Svar
35
· Visningar
4 559
Senast: yobre
·
Äldre Vilket väljer ni :nailbiting:
Svar
6
· Visningar
636
Äldre Ursäktar långt inlägg! Förutom det jag nämner här nedan är han allmänt otrevlig, jag får stå ut med sura dunk i golvet när mina hundar...
Svar
16
· Visningar
3 197
Äldre Behöver halvsnabba svar... Ska på en stor hemmafest (ca 100 pers) och behöver ha med mig en väska modell större (typ handväska ist för...
Svar
6
· Visningar
1 150
Äldre Efter att ha läst några lokala tidningar med olika åsikter så har jag blivit tveksam, är det på allhelgona dagen lördagen eller söndagen...
Svar
4
· Visningar
553
Senast: Tandra
·
Äldre Kommer ni att handla i den nya ICA-Maxin som snart har invigning här :bump:. Nån som vet vad det blir mer för affärer på nya området vid...
2
Svar
37
· Visningar
1 607
Senast: ylvali2
·
Äldre Jag har blivit inspirerad och har en plan på att nu den här månaden försöka äta endast närproducerad (sträcker mig till inom Sveriges...
2
Svar
37
· Visningar
2 104
Senast: Amha
·
Äldre Så har hon då till slut förlorat kampen mot cancern, Kim Anderzon. Själv minns jag henne bäst från Sällskapsresan, Göta kanal och...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag älskar kexen som är på glassen sandwich. Så jag undrar om det finns något liknande att köpa bara kex/kaka? Eller baka själv kanske?
Svar
1
· Visningar
714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar