Att slippa passa en hund

Förklara att du vill ha MÖJLIGHETEN att träffa din kusin om du känner att du orkar.
Att du inte vill ha hunden för du då känner dig utesluten och du har inget annat val att hålla dig borta från dom!

Meddela att det är din mor som har valt att ha hund och inte du.
Och om dom vill att du ska passa hunden så får dom faktiskt FRÅGA!

Jag vill inte sitta här hemma med en gnällig hund och vara bitter över det jag missar. Jag vill inte bli tagen för givet sådär. Jag vill inte passa hunden, jag tycker gott att de kan få fixa den biten själva. Helst hade jag varit ärlig och sluppit dölja saker men det är inte ett alternativ.
Kanske står men, varför kan du inte vara ärlig och säga som det är? Säg att du inte vill bli tagen för givet sådär och att att du blir lite sårad av det, även om du inte vill träffa barnet just nu.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 443
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar