Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Frågan är enkel. Finns det någon restaurang eller liknande i närheten (gångavstånd) av Friends Arena? Jag antar att "maten" man kan köpa...
Svar
4
· Visningar
1 564
Äldre Jag tänkte att vi kunde dela med oss av lite tips här på julklappar, separat från jultråden som ju tar upp ALLT kring julen. :idea: Har...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: LittleJohn
·
Äldre http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sexteknik-och-praktik/Onani/Tavling-Hjalp-oss-hitta-ordet/ Nu är det dags för kvinnor att få ett...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 625
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag har en lergryta, en hel kyckling, rotfrukter och en massa kryddor som jag skulle vilja göra något trevligt med. Men min fantasi...
Svar
5
· Visningar
573
Senast: Kratus
·
Äldre Vi har fått förfrågan av ett telecom företag att få sätta upp 2 master på vår mark. Helt okey! De klart vi vill ha bättre mobil...
Svar
13
· Visningar
1 526
Senast: kamomillo
·
Äldre Jag kommer snart att uppleva min största livskris hittills. Jag kommer att avliva min hund, tillika själsfrände, den 26/11 och en av de...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: fryckan
·
Äldre Något underlig frågeställning. Känner någon till om det finns möjlighet att låna ut pengar via ombud? D v s jag sätter in pengarna till...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 508
Äldre finns det någon här som har recept på något med lax som man kan servera på sked på ett glöggmingel? Det ska även serveras ostbricka...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Kviga
·
Äldre För att inte kapa tråden sparpengar så skriver jag en ny tråd då jag inte hittar den gamla. Min man har en arbetskamrat som är från...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: Amha
·
Äldre Har röjt ut förrådet och ska göra mig av med lite bråte... Har en hel kartong med en massa koppar- och mässingsprylar i fint skick. Är...
2
Svar
29
· Visningar
2 742
Senast: Karfitsa
·
Äldre Kör en till värderingsfråga ;) Har en stor michelingubbe, vad tror buke att man kan få för den månne? Utan fäste, krosskada på en arm.
Svar
6
· Visningar
3 167
Senast: gul_zebra
·
Äldre Som rubriken lyder, måste vara den bästa komediserien som någonsin gjorts:D men ändå träffar man inte på så många som följer det. Finns...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Anna-panna
·
Äldre När ni ska köpa pizza beställer ni hemkörning av den då? Det verkar vara ganska inne med att göra så. Är folk verkligen så lata att dom...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 318
Äldre I Tyskland skördar kommunisterna samma framgångar som SD gjort här ute i landet. Och man gör det trots det tunga bagaget från före 89...
Svar
1
· Visningar
449
Äldre För att få rätt tid i min telefon var jag tvungen att ställa in den på GMT+3 och vintertid. Stämmer det verkligen att vi är 3 timmar...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: sweep
·
Äldre Det här är kanske en jättekorkad fråga, men vi ska till Tyskland i slutet av månaden och ska då bo hos några bekanta. Som tack för detta...
2
Svar
31
· Visningar
4 383
Senast: Lobelia
·
Äldre Vilken pizza brukar ni beställa? Vad är det på den? Hur ofta beställer ni kebabrulle istället för pizza?
2
Svar
28
· Visningar
1 649
Senast: Jaulgreis
·
Äldre Är det någon här som tvättat gamla fjäderkuddar på ett lyckat sätt? Jag har hos min mormor hittat en hel del verkligt gamla fjäderkuddar...
Svar
5
· Visningar
9 029
Senast: aprilmaj
·
Äldre Aftonbladet går nu ut och rekommenderar att M lägger ner sina röster vid de kommande budget röstningarna i riksdagen. För då skulle man...
Svar
19
· Visningar
860
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur