Skulle jag GÅ och hämta pizzan så skulle den vara kall innan jag var hemma igen. ;) Jag kör oftast och hämtar den, men några gånger har de fått köra ut den.

https://www.m.nu/smartcomfort-fjarr...ement-elslinga-entva-eller-trefas-p-1320.html
och istället för att starta ett element som går på trefas så startar du din ugn med telefonen.
Det fixar en elektriker under en timme.
Du ställer termostaten på 30 grader (för så varmt har du väl inte i köket)
När du ringer noterar termostaten att det inte är 30 grader och slår på ugnen (elemntet) ;)
Fixar det själv för halva priset på två timmar. Ett problem är att man så fort man inte är hemma måste man ha spisen avstängd med kontaktorn o ugnen på.

Om jag har lust att gå och hämta pizzan har jag såpass mycket energi att jag hellre lagar mat eftersom jag kan göra något godare och nyttigare för den summan. Pizza ringer jag efter när jag är trött.

Men om man beställer hemkörning av pizzan och sen inte öppnar dörren när pizzan kommer vad händer då :confused:. Slipper man betala då

Du beställer med fullt namn och ger adress så antar att det skickas en faktura isåfall och antagligen med ett fint pådrag för att man inte tog emot den.

Sen kan man betala direkt via internet eller kort. Så oftast betalar iaf vi med kort eller internetbanken så slipper man tjaffsa med kontanter.

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 077
Senast: Enya
·
Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 165
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 229
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?