Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har börjat fundera lite kring vad för försäkringar som är bra att ha för en själv och ville höra lite hur ni andra tänker och vad ni...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 929
Senast: hoppsann
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 296
Senast: zassoo
·
Äldre Idag packade jag upp vad jag trodde var ett inköpt lakan till dubbelsängen, men som visade sig vara ett jättepåslakan. :meh: När...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 549
Senast: Ramona
·
Äldre Ja, då har sambo och jag börjat leta efter ett nytt boende i världsmetropolen Herrljunga. Det är lättare sagt än gjort, Herrljunga...
Svar
11
· Visningar
1 757
Senast: sthu
·
Äldre Har ni snubblat över nån onödig pryl på sistone? Jag surfade på Bonprix och hittade en "Rengöringsborste till vägguttag" för 99 kr...
Svar
13
· Visningar
1 188
Äldre Jag undrar om det alltid är samma ocr-nummer på räkningar som kommer från samma ställe. Om jag t ex betalar ett lån eller en hyra som...
Svar
15
· Visningar
4 179
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Det är så att för ett år sen fick vi veta att våra lägenheter skulle renoveras (tanken var att det skulle göras i somras) och att vi...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: iNHALE
·
Äldre Köpte en android (varför övergav jag iPhone??) i juli eller om det var augusti i år. Köpte den på cdon.com och betalade runt 3000 för...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: BernT
·
Äldre Person A befinner sig utomlands och behöver ge person B en fullmakt att ta sig in i As hus samt byta lås. Kan detta ordnas via fax...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: purity_666
·
Äldre På körkortsportalen står: Jag förstår inte, jag har ju ingen giltig legitimation förrän jag fått ut det nya körkortet? På passet står...
Svar
15
· Visningar
24 217
Senast: minimal
·
Äldre Som rubriken säger; jag behöver hjälp med att hitta en bra (inte alltför dyr) restaurang i Karlstad. Jag hade siktat in mig på Munken...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: Stinaelin
·
Äldre Ponera att ett par byggt ett hus mycket nyligt. Strax efter att de flyttar in blir det skilsmässa. Räntor och lån är bundna. Hur löses...
Svar
4
· Visningar
1 148
Äldre Kan naturligtvis inte låta bli att fundera var Sveriges officiella ambassad skall placeras när det blir aktuellt och hur den ska se ut...
2
Svar
39
· Visningar
2 842
Äldre Vi ska köpa ny bil och som det ser ut så lutar det starkt åt en Skoda Octavia Kombi. Vi väljer just nu mellan två bilar då vi inte har...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, är den fel så kan mods flytta den. Jag bor i stan och för att ge min katt lite mer...
2
Svar
22
· Visningar
3 097
Äldre Alla verkar tycka att den är så bra och så läskig. (Har bara sett första så syftar på den) Jag (och dåvarande sambo) satt hela filmen...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Kilauea
·
Äldre Jag behöver hjälp från glasögonägare, jag är glad över att få bära glasögon men samtidigt lite osäker på om de finns saker att tänka på...
2
Svar
22
· Visningar
2 889
Senast: Pudlan
·
Äldre Misstänker att många här har bra tankar inom området. Inte vara toksnål utan "bara" mer ekonomisk. Ja, jag har koll på jämförpriser. Och...
2
Svar
25
· Visningar
3 065
Senast: Amha
·
Äldre Hur ska jag göra?? Jag ska flyga imorgon och resfebern har tydligen slagit till ordentligt... Så kan någon vänlig själ tala om hur jag...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Dessy
·
Äldre Jag hittade en kavaj som jag vill ha, men den storlek som fanns i butiken (44) var för snäv över bysten. När jag kollar på nätet ser jag...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30