Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tråden där vi tipsar varandra om sevärda dokumentärer!
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 358
Senast: Martenix
·
Äldre Vad ska man beräkna per person ungefär på ett julbord vad gäller Janssons frestelse. Blir runt 30 personer tror jag men tänker att varje...
Svar
4
· Visningar
3 394
Senast: nickan1
·
Äldre Tänkte att @sjoberga inte har jobbat upp sitt blodtryck på länge. Nu har ni SD istället för denna tok, men jag är lite orolig för mina...
2
Svar
23
· Visningar
1 907
Äldre Jag var på Ö&B idag och där är det full jul redan. I mitten av oktober. Jag tycker det är förjävligt. Jag hinner bli trött och bitter på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 909
Senast: Gotthard
·
Äldre Jag ska baka några slags halloweenkakor med dekorationsglasyr på. Själva kakan måste alltså vara platt och får inte vara bullig och...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Killaloe
·
Äldre Hade äntligen bestämt mig. Färgar mitt hår mörkt, brunt, själv. Var så trött på denna utväxt i hårbotten som behövs typ var 4-5 vecka...
2 3
Svar
56
· Visningar
18 665
Senast: Brisa
·
Äldre Ska ut och äta på fredag med en kille jag har träffat ett litet tag och behöver tips på bra restauranger! Helst ska det finnas...
Svar
0
· Visningar
471
Senast: marengo
·
Äldre Min underbara lilla Opel Astra mår inte så bra längre och enligt verkstan är det mest ekonomiskt att "kör tills den dör" (en del...
2
Svar
26
· Visningar
2 245
Senast: Luff
·
Äldre Och då menar jag halloween, inte allhelgonaafton! :) Vi ska ha fest och jag vill gärna ha tips på något kul och läskigt att göra. Vi...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Narcissa
·
Äldre Körde till jobbet här om dagen (strax innan 5 på morgonen) och kör in i en kurva varpå jag upptäcker att vägen är täckt av ett 5 cm...
Svar
18
· Visningar
4 612
Senast: Monifa
·
Äldre Jag har tillgång till två bilar i dagsläget. En liten skruttbil som sjunger på sista versen. Den använder jag nästan dagligen till och...
Svar
12
· Visningar
667
Senast: alazzi
·
Äldre Badrummet är från 90-talet och byggdes då av föreningen. Vid besök av inspektör idag gav fuktmätaren utslag, och han konstaterade att...
Svar
14
· Visningar
1 455
Äldre Jag ÄLSKAR maskeradfester men har inte haft ngn att gå på i år förrän igår. (insåg att det är THE utklädningshögtid och ingen har...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: tess_g_
·
Äldre Kommer ni att shoppa loss nu när riksbanken har avskaffat reproräntan? Kommer ni att låna mer, göra fler solresor eller vad? Ni som...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: tolksele
·
Äldre Originell trådstart, eller hur? ;) Lillagoajag ska på halloween-fest! :banana: Och förutom att jag är livrädd p.g.a. hatar halloween...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Ryttaren
·
Äldre En kort och enkel fråga: Får ett företag skicka en faktura till kronofogden 4 dagar efter förfallodatum, utan att skicka någon påminnelse?
2
Svar
38
· Visningar
3 277
Senast: Trolla
·
Äldre Vilka är era favoritcaféer i Stockholm eller utanför tullarna? Varför? :)
Svar
0
· Visningar
361
Senast: Bonita4
·
Äldre Har börjat bli sugen på frukost mat på kvällarna så nu ligger jag och tänker ut vad som är gott på macka. Här är mina bidrag: -...
Svar
11
· Visningar
1 120
Senast: pudsey
·
Äldre Jag satt i bilen förra veckan och lyssnade på en låt och lade både artist och titel på minnet. Haha. Försökte i alla fall. :o Nu kan jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 932
Senast: Duplo
·
Äldre Vi fick ett fall av magsjuka på jobbet. Jag fick spyor på mina skor så jag slängde dom i tvättmaskinen. 30 grader utan centrifug. Nike...
2
Svar
26
· Visningar
3 153
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar