Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag menade mest att jag fått lite Dire Straits-vibbar av just gitarren i Robin Schultz låtar. Dock är det inte samma som i Far Away. För du menar den slingan som startar här? (Äsch, den vill inte länka till stoppet. 7 s in menar jag)
Men ok, gissningsleken fortsätter. Vad är det för genre? Tempo? Tror du den är rippad så den faktiskt låter likadant? Vilken typ av gitarr spelas den på?
(Och hyfsat så har du fått mig att analysera gitarrer i allt jag som rullar förbi. Addicted to you är rätt lyckad på den punkten, men "alla" plockar ju gamla westerngitarrer just nu...)
Nä, jag menade mest att jag fått lite Dire Straits-vibbar av just gitarren i Robin Schultz låtar. Dock är det inte samma som i Far Away. För du menar den slingan som startar här? (Äsch, den vill inte länka till stoppet. 7 s in menar jag)
Men ok, gissningsleken fortsätter. Vad är det för genre? Tempo? Tror du den är rippad så den faktiskt låter likadant? Vilken typ av gitarr spelas den på?
(Och hyfsat så har du fått mig att analysera gitarrer i allt jag som rullar förbi. Addicted to you är rätt lyckad på den punkten, men "alla" plockar ju gamla westerngitarrer just nu...)
OM det är den låten har jag större problem med min hjärna än jag vill kännas vid... Det är fel "allting", men den känns ju bekant... Vilket å andra sidan kanske egentligen inte är så konstigt med tanke på att den spelas rätt ofta.
Äh, skit. Trodde jag kunde få vara hjälte, men inte ens det.Nooo! Fel låt, fel gitarr (det där var Dire Straits Why Worry, inte So Far Away)! Men inte illa pinkat ändå!
Den måste de vara!!