Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hermafroditer kallas det om en person med kuk också samtidigt har en fitta. Du var den som skrev att en man kan ha en fitta = jag svarade att en man (med kuk) inte kan ha en fitta också, ty det är rätt ovanligt med vuxna tvekönade människor.
Jag skrev att det finns män som har fitta. Det är du som antar att det måste sitta en kuk på människan bara för att jag benämner personen som man och då visar du att du inte alls klarar av att skilja på könsorgan och könsidentitet.
Men det finns en större variation på könsorgan än bara kuk eller fitta. Många opereras dock som barn.Hermafroditer kallas det om en person med kuk också samtidigt har en fitta. Du var den som skrev att en man kan ha en fitta = jag svarade att en man (med kuk) inte kan ha en fitta också, ty det är rätt ovanligt med vuxna tvekönade människor.
Men dom variationerna är ju inte korrekta könsorgan, därför opereras dom. (Med ett korrekt könsorgan menar jag då ett som är funktionsdugligt att skapa avkomma med, det är ju det könsorganet är till för.) Sen kan det ju bli "fel" könsorgan som hamnar på en person, men då pratar vi väl utopier ändå.Men det finns en större variation på könsorgan än bara kuk eller fitta. Många opereras dock som barn.
Nej de anses inte korrekta, helt sant. Detta skapar då lite problem för folk som inte passar in i det binära könssystemet. Det har inte i första hand med reproduktionsförmåga att göra utan med kön(sidentitet), dvs föreställningen att alla mår bäst om de är antingen Kvinnor eller Män (med allt vad det innebär i vårat samhälle).Men dom variationerna är ju inte korrekta könsorgan, därför opereras dom. (Med ett korrekt könsorgan menar jag då ett som är funktionsdugligt att skapa avkomma med, det är ju det könsorganet är till för.) Sen kan det ju bli "fel" könsorgan som hamnar på en person, men då pratar vi väl utopier ändå.
Öh, det är väl inte så svårt att se kopplingen mellan onani och kön?Seriöst, vad har könsdiskussionen öht med en namntävling att göra?
Fast då är det väl ordet kön som är problemet och inte könsorgan.Förledet kön gör att det alltför ofta sätts likhetstecken mellan könsorgan och könsidentitet. Man pratar tex om det kvinnliga könsorganet trots att könsdelarna (fittan i detta fall) inte alls säger något om personens kön/sidentitet. Det finns män och icke-binära som också har fitta.
Öh själv. Det är en namntävling, inte en tävling i vem som får kalla sig för man eller kvinna eller vem som plattar till vem.Öh, det är väl inte så svårt att se kopplingen mellan onani och kön?