Nytt köpcentrum

Jag har varit där två gången och dottern har testat lekrummet. Butiken får ok betyg av mig, har inte riktigt lärt mig att hitta än, tycker inte att den är jättelogisk tyvärr. Lekrummet får bra betyg av dottern, stort + för att hon får en present varje gång hon visar sitt medlemskort i informationen.

Det verkar vara ett vettigt café i entrén också, och apotek nära är ju alltid bra.

Vad mer som ska öppna där vet jag inte. Affären kommer inte bli min huvudbutik heller, utan jag handlar det mesta på Willys några hundra meter hemifrån, sen åker jag till andra affärer beroende på vad de har för erbjudanden helt enkelt!
Om tösen får bestämma så handlar ni där iaf ;)

Ny butik = mycket folk så även om man vill självscanna så är det ju många som ska registrera sig för att kunna göra det. Tacka vet jag Coop där det räcker att anmäla sig en gång så fungerar det i alla butiker, hos ICA måste man registrera sig hos varenda butik man vill självscanna hos. :yuck:
Nä det räcker med att regga sig EN gång så gäller det i alla Maxin precis som kortet

Nä det räcker med att regga sig EN gång så gäller det i alla Maxin precis som kortet
Skönt, då är det ändrat. :up:
Tidigare har jag bara fått till svar att varje handlare är sin egen så man har varit tvungen att regga sig i varje gång man bytt butik. :meh:

Gör det?! Jag läste ju på Icas hemsida i söndags och där stod att man var tvungen att anmäla för varje butik.

Kommer ni att handla i den nya ICA-Maxin som snart har invigning här :bump:. Nån som vet vad det blir mer för affärer på nya området vid Gnista
Knappast regelbundet. Handlar all mat via nätbutik. Men visst kan det hända att jag går in om jag har vägarna förbi. Brukar ha "vägarna förbi" city gross lite då och då men det beror nog mest på att de har en hästavdelning. :)

Ligger perfekt för mig när jag kommer från stallet, så behöver jag handla då så kommer jag stanna till där. Eller om jag vill storhandla så kommer jag nog också handla där för jag gillar ica bäst av de olika kedjorna.. :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 104
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: _Taggis_
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 738
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur