Gammeln
Trådstartare
Såg inte var scanningen var det var ju folk överalltVid självscanningen brukar det ju gå fort, eller var det högtryck där också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg inte var scanningen var det var ju folk överalltVid självscanningen brukar det ju gå fort, eller var det högtryck där också?
Om tösen får bestämma så handlar ni där iafJag har varit där två gången och dottern har testat lekrummet. Butiken får ok betyg av mig, har inte riktigt lärt mig att hitta än, tycker inte att den är jättelogisk tyvärr. Lekrummet får bra betyg av dottern, stort + för att hon får en present varje gång hon visar sitt medlemskort i informationen.
Det verkar vara ett vettigt café i entrén också, och apotek nära är ju alltid bra.
Vad mer som ska öppna där vet jag inte. Affären kommer inte bli min huvudbutik heller, utan jag handlar det mesta på Willys några hundra meter hemifrån, sen åker jag till andra affärer beroende på vad de har för erbjudanden helt enkelt!
Nä det räcker med att regga sig EN gång så gäller det i alla Maxin precis som kortetNy butik = mycket folk så även om man vill självscanna så är det ju många som ska registrera sig för att kunna göra det. Tacka vet jag Coop där det räcker att anmäla sig en gång så fungerar det i alla butiker, hos ICA måste man registrera sig hos varenda butik man vill självscanna hos.
Det finns säker bra invigningserbjudanden som intresserar digNej, jag tycker att den ligger lite väl avigt till.
Skönt, då är det ändrat.Nä det räcker med att regga sig EN gång så gäller det i alla Maxin precis som kortet
Det finns säker bra invigningserbjudanden som intresserar dig
Nä det räcker med att regga sig EN gång så gäller det i alla Maxin precis som kortet
Japp, dock inte med smatterklack. Istället är det klack som blixtrar i olika färger när man gårVa, har de -80 % på designerhandväskor och skor med smatterklack?
Det måste vara fel. Jag handlar på olika Maxin o det är aldrig nått problemGör det?! Jag läste ju på Icas hemsida i söndags och där stod att man var tvungen att anmäla för varje butik.
Knappast regelbundet. Handlar all mat via nätbutik. Men visst kan det hända att jag går in om jag har vägarna förbi. Brukar ha "vägarna förbi" city gross lite då och då men det beror nog mest på att de har en hästavdelning.Kommer ni att handla i den nya ICA-Maxin som snart har invigning här . Nån som vet vad det blir mer för affärer på nya området vid Gnista
Gör det?! Jag läste ju på Icas hemsida i söndags och där stod att man var tvungen att anmäla för varje butik.