@LittleJohn Tänkte köra second-hand runda antingen i helgen eller till nästa vecka och se om jag får någon inspiration..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
31:a oktober.Akut fråga: Vilket datum är halloween?
Röda drottningen från Alice i underlandet? Jag gjorde en billig variant av henne när vi hade "filmskurk-tema" för ett par år sedan. En röd klänning jag hittade på second hand, samma sminkning som henne, krona och stav. Pga sminkningen som är rätt karaktäristisk behöver man ju inte lägga ner hur mycket som helst på resten.Jag ska på en fest med tema "Tim Burton" och jag kommer verkligen inte på någonting.. Är egentligen inte ett stort fan av varken halloween eller att klä ut mig så det kanske har lite med det att göra
Är bjuden på Halloweenfest på lördag men har ingen lust att gå. Känner mig krasslig och tråkig.
Idag fick vi hotbrev från gatans ungar "Imorgon är det Halloween då vill vi ha godis, får vi inte det så får ni bus". Blir irriterad och känner mig som en surtant, men vadfan. Snorungar, har ingen lust alls att köpa hem nåt godis när de verkar så jävla ha och ha och ha. Tacka vet jag när vi växte upp och gick påskkärringar, då gjorde vi kort veckor i förväg där vi ritade det finaste vi kunde, och hade någon inte godis hemma så inte tusan äggade man deras hus eller kastade toapapper i trädgården. Suck. Inte min helg nu känner jag.
Funderar på hur det kommer att vara här, bor i UK och tror att Halloween firas mer här än i Sverige. Men jag känner ärligt talat inte alls för att köpa in godis för att ungar eventuellt kommer att komma och knacka på...