Jag köpte ett var ganska nätta höga kängor förra hösten som jag precis dammat av. känner mig väldigt Katniss i dem! jeans och en bra jacka så känner jag mig riktigt piffig på promenad! Ett par bra skor gör mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, jag har ett par fodrade från Fjällräven, mina är stl 38 och vad jag vet finns de ner till stl 34.Eller jägare!
Är så avundsjuk på sambons vinterfodrade jaktbyxor! Vill oxå ha såna men tror jag är förliten
Ja, alltså, hur gör man?
Tänk tex hundpromenader och liknande, något där det bästa är att ha rejäla kängor, mjukisbyxor (eller annat som är lätt att röra sig i och som antingen är så billigt att det får gå sönder eller så tåligt att det inte går sönder), t-shirt och rejäl jacka med tusen praktiska fickor.
Jag förstår att det borde gå att klä sig lite snyggare men ändå praktiskt. Jag är less på att gå runt bland folk och se ut som ett vrak. Men vad ska jag hitta på? Jag har aldrig anledning att "klä upp mig" och köper inte kläder om de inte går att använda till... allt. Som det är nu vet jag hur jag ska klä mig när det är tokvarmt på sommaren (jeansshorts och linne och kanske några smycken samt snyggare skor ) men till andra tillfällen står jag mest som ett frågetecken.
Exakt :-D! I grafitgrått och slimfit. Gotta love Norrbotten, Fjällräven = finkläder ;-).
Nja, jag har ett par fodrade från Fjällräven, mina är stl 38 och vad jag vet finns de ner till stl 34.
Fler töser i sådanna hära byxor
Köpte ett par nya skor idag för att ha fram tills det blir kallt nog för mina rejäla vinterkängor Måste dock prova dem igen innan jag bestämmer mig för att behålla. Visst kan jag inte förvänta mig att ett par skor för 99kr ska vara lika bekväma som promenadkängorna för 550kr (på tokrea...), men ska se om de alls går att använda.
De kändes lite roliga iaf, och de breda lila ränderna glittrar
Kanske det ser bra ut om jag har ett par mörka jeans, linne och bra jacka till? Fast då var det grejen med jacka... Jag har SJUKT svårt att hitta välsittande jackor...
Jag tycker det är skitsvårt att hitta bra, praktiska, varma och dessutom snygga jackor!
Är dom snygga så är dom varken praktiska eller varma, och alla snygga jackor har dessutom dåligt om fickor! Var tusan rymmer normalt folk mobil, nycklar, plånbok, bajspåsar och hundgodis? För att inte tala om skobyte till hunden!